Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@13:44:48 GMT

توقیف نفتکش انگلیس نشان از اقتدار ایران است

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۹۱۷۹

توقیف نفتکش انگلیس نشان از اقتدار ایران است

آیت‌الله محسن مجتهد شبستری روز یکشنبه در جمع پاسداران سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان اظهار داشت: سپاه پاسدارن علاوه بر توقف نفتکش با شکار پهباد آمریکا بار دیگر برگ زرینی به پرونده درخشان خود اضافه کرد.

امام جمعه سابق تبریز افزود: دشمنان این مرز و بوم همواره به دروغ پردازی و شایعه سازی در خصوص ایران اسلامی مشغول بودند و آخرین ادعای آنان مبنی بر شکار پهباد ایرانی نیز دروغ از آب درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله مجتهد شبستری با بیان اینکه ملت ایران اسلامی از بیگانگان هراسی ندارد اضافه کرد: توان بالای نظامی ایران اجازه هیچ گونه تعرضی به دشمن نمی‌دهد و دشمنان به خوبی می‌دانند که در صورت حمله نظامی، امنیت اسرائیل به خطر می افتد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آزمایش های انقلاب خوش درخشید و چه در دوران دفاع مقدس و چه در اتفاقات گوناگون از امتحانات مختلف با سرافراز ی بیرون آمد.
وی سپاه را بازوی ولی فقیه و روحانیت دانست افزود: بیشتر مشکلات کشور ناشی از نبود مدیریت داخلی است پس باید در راستای افزایش بصیرت مردم در انتخابات پیشرو تلاش شود.

۷۵۲۶/۲۰۹۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نفتکش همدان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجمع تشخیص مصلحت نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۹۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید از کشتی توقیف شده بدست سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است

وزیر کشور گفت: مسئولیت رسیدگی به کشتی پرتغالی توقیف شده توسط سپاه با قوه قضاییه است    احمد وحیدی وزیر کشور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت کشتی پرتغالی توقیف شده گفت: مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است و تخلفی که در این زمینه صورت گرفته از این مسیر باید حل و فصل شود.    کشتی MCS Aries روز 24 فروردین با هلی‌برن و تخلیه نیروهای ویژه دریایی سپاه SNS روی عرشه آن توقیف شد   وزیر کشور گفت: شبکه های بیگانه در این باره شایعات زیادی درست می‌کنند.   گفتنی است یک فروند کشتی کانتینربر با نام «MCS Aries» توسط نیروهای ویژه دریایی سپاه SNSF با اجرای عملیات هلی‌برن و تخلیه نیرو روی عرشه کشتی در نزدیکی تنگه هرمز توقیف شده است. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش انگلیس به توقیف کشتی اسرائیل توسط ایران: غیرقابل قبول و ناقض حقوق بین‌ الملل است کاخ سفید : ايران باید فورا کشتی توقیف شده را آزاد کند توقیف کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی در نزدیکی تنگه هرمز (فیلم)

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» بخشی از توانایی های ایران را نشان داد
  • بنگاه دروغ پراکنی انگلیس
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • ناگفته هایی از عملیات حماس و عملیات وعده صادق: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه در تنگه هرمز
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده بدست سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • اسرائیل جرأت نشان دادن خسارت‌های عملیات ایران را نداشت
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند