Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@09:29:11 GMT

۱۲ عنوان کتاب شهید دانشجو رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۰۰۵۰

۱۲ عنوان کتاب شهید دانشجو رونمایی شد

خبرگزاری میزان- ۱۲ عنوان کتاب «شهید دانشجو» امروز یکشنبه ۳۰ تیر طی مراسمی در سالن شهید شهبازی سازمان بسیج دانشجویی رونمایی شد. تاریخ انتشار: 11:40 - 30 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۴۸۹۲

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، ۱۲ عنوان کتاب «شهید دانشجو» امروز یکشنبه ۳۰ تیر طی مراسمی در سالن شهید شهبازی سازمان بسیج دانشجویی رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار «یعقوب سلیمانی» مسئول قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج، «محمدجواد نیک‌روش» مسئول سازمان بسیج دانشجویی و «امیر وجدانی‌نیا» معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی از حاضران در این مراسم بودند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار سلیمانی کتاب راهیان نور رونمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۰۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

محمدامین دهقانی مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری در اردوی جهادی جهادگران این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد:‌ این واکسیناسیون  توسط ۲۰ دانشجوی بسیجی دکترای دامپزشکی واحد شهرکرد به مدت چهار روز در مناطق محروم و صعب‌العبور اوره و بارز شهرستان لردگان از توابع این استان چهارمحال و بختیاری انجام شد.

وی واکسیناسیون، انگل‌تراپی، معاینه و درمان و آموزش عشایر را از مهم‌ترین اهداف این اردوی جهادی عنوان کرد و افزود: بیماری‌های انگلی، انتروتوکسمی وآگالاکسی ازجمله بیماری‌های رایج در منطقه اوره و بارز بودند که با تلاش جهادگران وضعیت دام‌های منطقه بهبود یافت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: گروه جهادی حضرت ولی‌عصر (عج) بسیج دانشجویی دامپزشکی این واحد دانشگاهی با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بسیج سازندگی استان، واحد شهرکرد، بسیج دانشجویی، اداره کل دامپزشکی استان و شبکه دامپزشکی لردگان و با همراهی محسن جعفریان دهکردی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد موفق به برگزاری این اردوی جهادی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • کتاب «نامداران موسیقی در سنندج» رونمایی شد
  • کتاب نامداران موسیقی سنندج رونمایی شد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»