Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@01:20:08 GMT

شروع انفجاري «شير شاه» در آمريکاي شمالي

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۰۰۹۶

شروع انفجاري «شير شاه» در آمريکاي شمالي

خبرگزاری آریا- بر اساس آمار پیش‌فروش بلیت، انیمیشن «شیر شاه» با فروش 185 میلیون دلاری در آمریکای شمالی شروعی انفجاری را در روز‌های افتتاحیه خود تجربه می کند.
به گزارش آریا و به نقل از ورایتی، «شیر شاه» کمپانی دیزنی فروشی 185 میلیون دلاری را در آخر هفته افتتاحیه خود تنها در آمریکای شمالی تجربه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اولین آمار حکایت از این دارد که «شیر شاه» دومین افتتاحیه بزرگ سال 2019 در آمریکای شمالی را به نام خودش ثبت می‌کند و جایگزین «شگفت‌انگیز‌های 2» می‌شود که سال پیش 182.7 میلیون دلار در اولین آخر هفته افتتاحیه‌اش فروش کرد و نهمین فیلم پرفروش آمریکا در همه تاریخ شد.
این آمار بر مبنای پیش فروش بلیت‌ها به دست آمده که چیزی بین 150 تا 180 میلیون دلار از نمایش در 4725 سالن سینما است. تعداد سالن‌های سینما نیز رکوردشکن بوده است.
این فیلم که کارش را از پنج‌شنبه شب در سینما‌ها شروع کرد در همان شب اول 23 میلیون دلار فروخت. این بزرگ‌ترین فروش پیش نمایش فیلمی از دیزنی پس از «انتقام‌جویان: پایان بازی» است که 25 آوریل با فروش 60 میلیون دلاری در شب نخست رکورد گذاشت و در اولین آخر هفته اکرانش 357 میلیون دلار به دست آورد.
«شیر شاه» را جان فاورو کارگردانی کرده و فیلم بر مبنای انیمیشن موفق سال 1994 ساخته شده است. نقد‌هایی که تاکنون در سایت راتن تومیتوز منتشر شده امتیازی 56 درصدی به این فیلم داده‌اند، اما در میان تماشاگران جایگاه متفاوتی داشته است.
این فیلم لایو اکشن با طراحی و نقش‌آفرینی حیوانات مختلف، با صدای چهره‌های درجه یک ساخته شده و دونالد گلاور در نقش سیمبا، بیانسه در نقش نالا، چیویتل اجیوفور در نقش اسکار و بیلی آیشنر و ست روگن در نقش تیمون و پومبا صحبت کرده‌اند. جمیز ارل جونز نیز بار دیگر مثل انیمیشن در نقش موفاسا صداپیشگی کرده است.
التون جان ترانه فیلم را بار دیگر این بار با همراهی بیانسه اجرا کرده و علاوه بر آن ترانه‌ای جدید با صدای بیانسه برای این فیلم ساخته شده که با عنوان «روح» از 9 جولای منتشر شده است.
این فیلم که در بازار بین‌المللی نیز از همین آخر هفته کارش را شروع کرده، از هفته پیش اکرانش را در چین کلید زده و تاکنون 76 میلیون دلار در آنجا فروش کرده است و فروشش در بازار بین‌المللی در این مدت به 130 میلیون دلار رسیده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شیر شاه آمریکای شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۰۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور‌های آمریکای جنوبی خواستار بازداشت سران رژیم صهیونیستی شدند

سران کشور‌ها و دولت‌های عضو ائتلاف بولیواری برای خلق‌های قاره آمریکا موسوم به آلبا خواستار راه حلی جامع و عادلانه برای مسئله فلسطین شدند.

براساس گزارش المیادین، در جریان بیست و سومین اجلاس سران اتحاد آلبا و برنامه همکاری فنی در کاخ میرافلورس در کاراکاس پایتخت ونزوئلا، این بلوک منطقه‌ای بیانیه مشترکی در چارچوب روز جهانی چندجانبه گرایی و دیپلماسی صلح صادر کرد.

 این بیانیه خواستار راه‌حلی جامع، عادلانه و پایدار برای مناقشه فلسطین و رژیم صهیونیستی از طریق گفتگو بر اساس تشکیل دو کشور شد. آلبا خواستار این شد که به فلسطین اجازه داده شود تا از حق تعیین سرنوشت خود به عنوان یک کشور مستقل با قدس شرقی به عنوان پایتخت آن، در مرز‌های قبل از ۱۹۶۷، و تضمین حق بازگشت پناهندگان، استفاده کند. 

در این بیانیه از جامعه بین‌المللی خواسته شده است که برای آتش‌بس فوری در نوار غزه و توقف اقدامات نسل‌کشی، جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت علیه فلسطینی‌ها که نقض اصول منشور ملل متحد، قوانین بین‌المللی و بشردوستانه است، اقدام کند. 

اعضای این اتحادیه حمایت خود را از عضویت فوری فلسطین در سازمان ملل متحد، به عنوان اقدامی عادلانه و ضروری که به حمایت از حقوق مشروع مردم فلسطین کمک می‌کند، ابراز کردند.

شرکت کنندگان همچنین خواستار پاسخگویی و دستگیری اعضای رژیم صهیونیستی و حامیان آن شدند، زیرا آنها مسئول جنایات ارتکابی علیه فلسطینی‌ها مطابق با قوانین بین المللی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • کشور‌های آمریکای جنوبی خواستار بازداشت سران رژیم صهیونیستی شدند
  • آسمان آفتابی و جوی پایدار در استان قزوین
  • آسمان آفتابی میهمان روز‌های بهاری استان قزوین 
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • روند کاهشی نرخ بیکاری خراسان شمالی در دولت سیزدهم
  • نرخ بیکاری خراسان شمالی روند کاهشی دارد