Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@23:10:03 GMT

شرکت داتیس موفق به تولید فرهای ۷۸ لیتری شد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۰۶۳۶

شرکت داتیس موفق به تولید فرهای ۷۸ لیتری شد

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، محمد گندمی مدیر عامل شرکت داتیس در توضیح دستاورد جدید این شرکت اعلام کرد: شرکت داتیس یکی از تولیدکنندگان فعال در صنعت لوازم آشپزخانه بوده که از زمان شروع فعالیت خود تاکنون توانسته است انواع مدل‌ها فرهای توکار برقی و فرهای برقی _گازی را در ایران تولید کند.

وی افزود: با توجه به اینکه مجموعه داتیس همیشه سعی داشته است محصولات جدید خود را منطبق با نیازهای مشتریان و مصرف کنندگان ایرانی تولید کند، پس از تحقیقات میدانی و بازخوردهایی که از مشتریان سابق و فعلی این شرکت گرفته شد، مشخص شد بسیاری از دارندگان فرهای توکار در ایران نیازمند فرهایی هستند که حجم داخلی آنها بیشتر از حجم فرهای موجود در بازار باشد تا قابلیت پخت غذاهای خاص و پرحجم ایرانی و خارجی در آن امکان پذیر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر عامل شرکت داتیس با اشاره به اینکه تاکنون هیچ تولید کننده داخلی در ایران، موفق به تولید فرهای توکار ۷۸ لیتری نشده است؛ ادامه داد: با اعتماد به توان طراحان و مهندسان داتیس برنامه ساخت فرهای توکار ۷۸ لیتری داتیس در برنامه خط تولید این شرکت قرار گرفت و خوشبختانه پس از چند ماه تلاش مداوم و پیگیر مهندسان و کارگران داتیس این شرکت موفق شد برای اولین بار فرهای توکار با حجم ۷۸ لیتر را در ایران تولید کند.

این تولیدکننده لوازم خانگی و آشپزخانه خاطر نشان کرد: ابتکاری که مهندسان این شرکت در طراحی فرهای جدید خود انجام داده اند این بوده است که بدون تغییر در ابعاد استاندارد خارجی فر (۶۰*۶۰)، توانسته اند در حدود ۱۸ لیتر به حجم فرهای جدید این شرکت بیافزایند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با این ابتکار (ثابت نگاه داشته شدن ابعاد خارجی فر)، دیگر نیازی برای تغییر در جانمایی این فر ها و تغییر در دکوراسیون داخلی آشپزخانه‌ها وجود ندارد و براحتی می‌توان فرهای ۷۸ لیتری داتیس را جایگزین فرهای قبلی کرد.

مدیر عامل شرکت داتیس امکان پخت غذاهای جدید ایرانی و خارجی را از مزایای این افزایش حجم برشمرد و گفت: یکی از کارکردهای فرهای جدید داتیس امکان پخت غذاهایی سنتی ایرانی است که معمولاً در جشن‌ها و میهمانی‌های خانوادگی از آنها استفاده می‌شود و تا پیش از این امکان پخت آنها در فرهای با حجم کمتر از ۷۸ لیتر وجود نداشت.

گندمی خاطر نشان کرد: در ایران فرهای توکار با توجه به ظاهر زیبای آنها مورد استقبال خانواده‌های ایرانی قرار گرفته اند و کم کم در حال جایگزین شدن با فرهای مبله هستند و سعی مجموعه داتیس بر این بوده است با توجه به ذائقه ایرانی، قابلیت فرهای مبله را به فرهای توکار خود اضافه کنند.

گفتنی است شرکت داتیس یکی از تولیدکنندگان داخلی فعال و نوآور در زمینه تولید لوازم آشپزخانه است که محصولات این شرکت در بیشتر زمینه‌ها، قابلیت رقابت با رقبای خارجی خود را دارد. این شرکت از زمان شروع فعالیت خود در سال ۸۷ تا کنون توانسته است در مدت کوتاهی بیش از ۱۲۰ نوع محصول در زمینه لوازم آشپزخانه از جمله اجاق گاز رومیزی، فر توکار، مایکروفر، مایکروویو، هود آشپزخانه و سینک ظرفشویی را تولید کند و نام خود را به عنوان یکی از تولید کنندگان این عرصه در بازار لوازم خانگی ایران جا بیاندازد.

برای اطلاع بیشتر از لیست کامل محصولات این مجموعه می‌توانید از سایت اینترنتی این شرکت (سایت داتیس) بازدید کنید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4672025

منبع: مهر

کلیدواژه: آشپزخانه لوازم خانگی گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۰۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۴ سال سطح یک آسیا در ریاض عربستان از هشتم تا پانزدهم اردیبهشت برگزار شد که ایران با ۴ ورزشکار پسر و یک تنیسور دختر در این رویداد به میدان رفت.   در بخش پسران و در رقابت‌های دونفره، تیم ایران متشکل از رامتین رافعی و کیارش صادقی برابر تیم تایلند و پاکستان به برتری دست یافت تا عنوان قهرمانی را از آن خود کند. در رقابت‌های انفرادی نیز کیارش صادقی با قبول شکست برابر حریفی از تایلند، در فینال به مقام دومی بسنده کرد.   در بخش انفرادی، رامتین رافعی دیگر نماینده ایران که به دیدار رده‌بندی رفته بود موفق شد حریف خود از چین‌تایپه را شکست بدهد تا با کسب مقام سومی به کار خود پایان دهد. راستین اکبری و آریا شعبان نژاد دیگر تنیسور‌های ایرانی در این مسابقات به ترتیب رتبه‌های ۱۸ و ۱۹ را به خود اختصاص دادند.   در بخش دختران، رومینا رافعی در مسابقات انفرادی هفتم شد، اما این تنیسور کشورمان در بخش دونفره با حریفی از ترکمنستان موفق شد با ایستادن در رده سوم به کار خود پایان دهد.   گفتنی است با این نتایج، رنکینگ تنیسور‌های ایرانی ارتقا خواهد یافت و قهرمانان کشورمان موفق شدند در بین رقبای خود جایگاه به مراتب بهتری را به دست بیاورند. هدایت این تیم برعهده فرشید زیدی بود.   در این مسابقات ۷۰ تنیسور از کشور‌های ایران، هند، پاکستان، تایلند، هنک‌کنگ، چین‌تایپه، رومانی، عربستان، سوریه، اردن، انگلیس، چین و قزاقستان در دو بخش دختران و پسران حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!
  • مکمل خارجی و وارداتی نداریم | بیشترین تقلب در این مکمل‌هاست | روش‌ های تشخیص مکمل اصل از تقلبی 
  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • جذاب‌ترین موستانگ‌های شلبی تاریخ، از 1967 تا 2022 (+عکس)
  • داور خوزستانی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد
  • جان‌فشانی در سنگر تولید
  • طلا و برنز ۲دونده مرد و زن ایران در تور بین‌المللی دوبی
  • گزیده‌های نفتی هفته