Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-27@01:38:28 GMT

معرفی داوران جشنواره فیلم «ایثار»

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۰۶۹۴

معرفی داوران جشنواره فیلم «ایثار»

ترکیب هیات داوران سومین جشنواره ملی فیلم «ایثار» مشخص شد. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی جشنواره، سیدمرتضی حسینی مدیر کل امور هنری بنیاد شهید و دبیر سومین جشنواره فیلم «ایثار» به معرفی هیات داوری این جشنواره پرداخت و گفت: سیدحسین حق‌گو، محمدتقی فهیم و مرجان ریاحی، آثار رسیده به بخش‌های مختلف سومین جشنواره ملی فیلم «ایثار» را داوری خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: سومین جشنواره ملی فیلم «ایثار» با محوریت ایثار اجتماعی برگزار می‌شود. این جشنواره بر آن است تا با بهره‌گیری از دستاورد‌های هنرمندان متعهد، خلاق، توانمند و با شیوه‌های متنوع تولید، نسبت به تقویت چرخ ایثارگری‌های اجتماعی، شناساندن مصادیق این فضیلت فردی و اجتماعی، تعمیم ارزش‌های والای ایثار، ازخودگذشتگی، بروز رفتار‌های نیکوکارانه و احیای مسلک «دیگران را بر خود مقدم داشتن» از دریچه دانش فیلمسازی اقدام کند. از همین رو سومین جشنواره ملی فیلم «ایثار» با محوریت ایثار اجتماعی در ۲ بخش «فیلمنامه» و «فیلم ۱۲۰ ثانیه ای» برگزار می‌شود.

دبیر سومین جشنواره فیلم «ایثار» تاکید کرد: آثاری که در راستای اهداف جشنواره مناسب تشخیص داده شوند، علاوه بر اعطای جوایز، نسبت به خرید آن‌ها اقدام خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا پایان روز ۳۰ مرداد ماه سال جاری عنوان کرد: زمان برگزاری مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی فیلم «ایثار» متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جشنواره فیلم ایثار داوران جشنواره ایثار داوران جشنواره فیلم ایثار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۰۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری جشنواره رادیویی پژواک، پیرو موافقت علی بخشی زاده، معاون صدای رسانه ملی مبنی بر ایجاد دریافت آثار با موضوع «عملیات تنبیهی وعده صادق» در سومین دوره از جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک علاقه مندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

برنامه سازان شبکه ها و صدای مراکز می توانند اثر خودشان را با موضوع عملیات تنبیهی وعده صادق در ساختار مستند یا ترکیبی، به مدت حداکثر ۲۰ دقیقه،  تا ۱۵ اردیبهشت به دبیرخانه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک ارسال کنند.گفتنی است، هر شبکه و مرکز، مجاز به ارسال تنها یک اثر به دبیرخانه سومین جشنواره رادیویی پژواک است.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • گزارش تصویری | سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی