Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت بوکس استان گیلان گفت: اوج کار ما این بود که توانستیم در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان روی سکوی قهرمانی مسابقات کشوری قرار بگیریم. ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

امین قاسمی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص قهرمانی تیم بوکس نوجوانان استان گیلان در مسابقات قهرمانی کشور اظهار داشت: سال گذشته نیز در این مسابقات به مقام قهرمانی دست یافته بودیم و تمام هدف‌مان در این دوره تداوم مقام قهرمانی دوره گذشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات با حضور تیم‌هایی از تمامی استان‌ها در سطح بسیار بالایی برگزار شد، اما به واسطه تداوم روند سرمایه‌گذاری از رده نونهالان روی بوکسورهای خود با اقتدار به مقام قهرمانی دست یافتیم.

وی عنوان کرد: هیچ‌وقت در این مدت اجازه ندادیم بوکسورهای ما از این رده سنی جدا شوند و از نونهالان بوکسورهای خود را در اردو نگه داشتیم و توانستیم با کسب 4 مدال طلا، 2 نقره و 3 برنز به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم. اوج کار ما این بود که توانستیم در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان روی سکوی قهرمانی مسابقات کشوری قرار بگیریم. قطعا با حفظ این بچه‌ها در سالیان آینده می‌توانیم شاهد حضور آنها در رده بزرگسالان باشیم.

رئیس هیئت بوکس استان گیلان با تمجید از برنامه‌ریزی فدراسیون روی رده‌های سنی گفت: در سالیان گذشته تنها مسابقات جوانان و بزرگسالان در کشور برگزار می‌شد و بعضا شاهد حضور بوکسورهایی بودیم که در 25 سالگی تازه به تیم ملی رسیدند. فدراسیون بوکس در سال‌های اخیر برنامه‌ریزی خاصی روی رده‌های پایه داشته و این موضوع باعث شده سطح کیفی مسابقات قهرمانی کشور سال به سال در رده‌های سنی بالاتر برود.

قاسمی‌پور در پایان از پیشنهاد هیئت بوکس استان گیلان به فدراسیون برای برگزاری اردوهای تیم نوجوانان در این استان خبر داد و گفت: با صحبت‌هایی که با رئیس فدراسیون داشتیم قرار شد اردوی تیم ملی بوکس نوجوانان  به میزبانی گیلان برگزار شود و احتمالا اردوی بعدی در استان گیلان خواهد بود.

گیلان قهرمان رقابت‌های نوجوانان بوکس قهرمانی کشور شد


انتهای پیام/

R1434/P/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بوکس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بوکس بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۱۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مربی تیم جودوی شهر نسر بخش رخ گفت: مسابقاتِ استانی جودو در اوزان مختلف و رده های سنی نونهالان و نوجوانان به مدت یک روز در سالن توحید شهر فربمان برگزار شد.  

علی اکبرزاده افزود: در این رقابت‌ ها ۱۸۰ جودو کار از شهرهای مشهد، فریمان، نصر آباد تربت جام و نسر با  یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان و در رده نونهالان تیم جودو نسر به مقام اول دست یافت.

 

وی ادامه داد: این مسابقات در رده نونهالان در اوزان ۲۸، ۴۲ ،۳۸ کیلوگرم، در رده نوجوانان در اوزان ۵۰ کیلوگرم و در رده بزرگسالان در اوزان ۶۶، ۸۱، ۱۰۰  کیلو گرم  برگزار شد.

 

در پایان این دوره از مسابقات نفرات اول تا سوم هر وزن مشخص شدند و حکم قهرمانی و  هدایای نقدی به افراد برتر اهداء شد. 

دیگر خبرها

  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • ملایر، میزبان بوکس قهرمانی نوجوانان ایران
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس