Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان شمالی از سفر یک روزه «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به استان خبر داد و گفت: در این سفر بازدید از شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد و حضور در جلسه اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد و به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خراسان شمالی؛ «دکتر محمد علی شجاعی» در جلسه هماهنگی سفر معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری اظهارداشت: در چنین سفرهایی باید تلاش شود تا پتاسیل های خاص استان از جمله اسب اصیل ترکمن و گیاهان دارویی معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خراسان شمالی افزود: مدیران باید بدانند که تجاری سازی فکر و اندیشه کار اصلی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است پس باید اقدامات ما نیز در همین مسیر رقم بخورد.

 

وی تصریح کرد: ضمن اینکه نباید از ظرفیت های تمامی شهرستان ها غفلت شود باید در این راستا پتانسیل های هر شهرستان و افراد مستعد آن شناسایی و مورد حمایت قرار گیرند.

 

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تفاهم نامه هایی با برخی کشورها دارد که می تواند ما را به عنوان یک استان مرزی در این حوزه بین المللی تقویت کنند پس نباید از این موضوع غفلت شود.

 

شجاعی خطاب به روسای دانشگاه های استان حاضر در این جلسه گفت: در حوزه های تخصصی خود اولویت ها برای ارائه در این سفر مطرح شود تا ما این موارد را به عنوان مطالبه از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درخواست کنیم.

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه مقام معظم رهبری روزنامه زلزله مسجدسلیمان حج معاون پارلمانی رئیس جمهور مقاومت حائری بیرجند خراسان جنوبي معاون رییس جمهوری شرکت های دانش بنیان سورنا ستاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۱۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند

به گزارش جام جم آنلاین از مرکز رسانه قوه قضاییه، کاظم غریب‌آبادی روز پنجشنبه با اعلام این خبر بیان کرد: در جریان سفر رییس قوه قضائیه به استان هرمزگان، ۲۸ تبعه پاکستان که به جرم ورود غیرقانونی و صید غیرمجاز در زندان به سر می‌بردند، با استفاده از رافت اسلامی و با تعلیق بخشی از مجازات حبس آنان، آزاد و به کشور خود بازگردانده می‌شوند.

غریب آبادی افزود: در چارچوب توافقات به عمل آمده با پاکستان، برخی اتباع ایرانی زندانی در این کشور نیز آزاد خواهند شد و این فرایند میان ۲ کشور تا تعیین تکلیف تمامی افراد بازداشتی در ایران و پاکستان، ادامه خواهد داشت.
رییس قوه قضاییه در سی‌اُمین سفر استانی خود و در راس هیئت عالی قضایی، شامگاه چهارشنبه وارد بندرعباس شد.

حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای و سایر مسئولان عالی قضایی در جریان این سفر، برنامه‌هایی را در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان هرمزگان، ترتیب داده‌اند.

در جریان این سفر، رییس عدلیه در راستای صیانت از بیت‌المال و احیای‏ حقوق‏ عامه‏ از مجتمع بندری شهید رجایی به عنوان یکی از مراکز مهم تجاری ـ صنعتی کشور در استان هرمزگان بازدید کرد.

دیگر خبرها

  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • زائران حج در واقع سفیران جمهوری اسلامی ایران هستند
  • رفتار زائران ایرانی در حج باید الگو باشد
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • دستاورد مجموعه‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی قابل تقدیر است
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت
  • معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند