Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در جمع خبرنگاران به مناسبت ۴۰سالگردبرپایی نماز جمعه در نهاوند اظهارداشت: خبرنگاران و رسانه‌ها در معرفی کار‌های خیر و خدایی نکرده در مقابل آن ایجاد ناامید کردن مردم نیز نقش دارند و خبرنگاران ما همیشه از بهترین‌ها بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: آیت الله حیدری اولین امام جمعه شهید کشور در شهرستان نهاوند است که متاسفانه از طریق رسانه‌ها معرفی نشده است.

امام جمعه نهاوند افزود: یکی از وظایف شما معرفی بیشتر شهدای شاخص شهرستان و بخصوص اولین امام جمعه شهید کشور در نهاوند است.

حجت الاسلام والمسلمین مغیثی اظهار داشت: شهرستان نهاوند دارای ظرفیت‌های زیادی برای معرفی در کشور است و رسانه‌ها باید کار‌های خوبی که برای مردم انجام می‌شود را برجسته کنید.

امام جمعه نهاوند بیان کرد: در مدت ۳۷سال که امام جمعه نهاوند بودم ۱۷ دفتر۱۰۰برگ از مطالب خطبه‌های نماز جمعه را دارم.

انتهای پیام/س


خبرنگاران نقش بسزایی در دعوت مردم به کار خیر دارند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۱۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با اشاره به کشت بیش از ۶۵۰ هکتار کلزا امسال در این شهرستان، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

توکل آبشناس، کم آب بر بودن، قرار گرفتن در تناوب با کشت گندم، داشتن قیمت تضمینی خرید از سوی دولت و مفید بودن برای تغذیه زنبور عسل را از جمله مزایای کشت کلزا برشمرد.

او همچنین با اشاره به اینکه کلزا همه ساله در پاییز کشت و در خرداد برداشت می‌شود، گفت: از سیاست‌های اصولی جهاد کشاورزی ترویج کشت محصولات کم آب بر مانند کلزاست.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟