Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@18:04:33 GMT

درخواست کتایون ریاحی برای ناشنوایان

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۱۸۶۳

درخواست کتایون ریاحی برای ناشنوایان

روز گذشته شبکه تلویزیون اینترنتی «اشاره»، نخستین شبکه ویژه ناشنوایان افتتاح شد.


به گزارش صدای ایران از خبرآنلاین، آیین افتتاحیه شبکه تلویزیونی اینترنتی «اشاره»، نخستین شبکه ویژه ناشنوایان که به همت شرکت مبتکر و پشتیبانی فنی موسسه باران تلکام (آیو) فعالیت خود را آغاز کرده است، با حضور تعدادی از مدیران وزارت ارشاد، مدیران صداوسیما، هنرمندان تلویزیون و اصحاب رسانه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کتایون ریاحی بازیگر سینما و تلویزیون سال‌هاست فعالیت خیریه گسترده‌ای در حوزه ناشنوایان و کاشت حلزون گوش برای ناشنوایان مادرزادی انجام می‌دهد و برای این منظور بنیاد خیریه کمک را راه‌اندازه کرده است. او که مهمان ویژه افتتاح شبکه ویژه ناشنوایان بود، در این مراسم گفت: بنیاد کمک از سال ۹۱ فعالیت خود را شروع کرد و سال ۹۳ اختصاصا برای ناشنوایان به فعالیتاش ادامه داد و خوشحالم امروز که اینجا ایستاده‌ام بیش از ۳۰۰ نفر از طریق این بنیاد عمل کاشت حلزونی انجام داده‌اند.

وی در ادامه گفت: در این سال‌ها جای خالی شبکه‌ای ویژه ناشنوایان و کم‌شنوایان بسیار محسوس بود بنابراین سال‌های زیادی را از دست دادیم چرا که قشر عظیمی از جامعه ما که بیش از پنج میلیون نفر هستند از این اتفاق محروم‌اند. این یک خبر خیلی خوب برای آن‌هاست که امروز اتفاق افتاده است و بسیار خوشحال‌کننده است.

کتایون ریاحی در پایان یک راهکار برای بهینه‌تر شدن این شبکه تازه‌تاسیس ارائه داد: فکر می‌کنم ایده‌آل‌ترین شکل برای گرداندن این شبکه این است که اعضای این شبکه از ناشنوایان باشند چرا که آنها بهتر می‌دانند جامعه ناشنوا چه چیزهایی نیاز دارد و چه چیزهایی بهتر است در اختیارشان قرار بگیرد. ناشنوایانی که دراین زمینه تخصص دارند ممکن است کم باشند اما می‌توان با برگزاری کلاس‌های تخصصی این امکان را فراهم کرد تا کارآفرینی کرده و این عزیزان بتوانند در شبکه‌ای مختص به خودشان مشغول به کار شوند.

شبکه تلویزیون اینترنتی «اشاره» از طریق تلویزیون اینترنتی آیو در دسترس است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: کتایون ریاحی ناشنوایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۱۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین

پخش زنده بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در چارچوب رقابت‌های جام حذفی از ساعت ۱۸:۱۵ امروز آغاز و از شبکه سه و سایت آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های جام حذفی با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز پرسپولیس و آلومینیوم اراک

جام حذفی ایران (آلومینیوم اراک - پرسپولیس) ساعت ۱۸:۱۵؛ پخش زنده از سایت آنتن، شبکه سه

کد خبر 748082

دیگر خبرها

  • مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون
  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد
  • «مسافر ری» با چند فیلم جدید در آخر هفته تلویزیون
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون