Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمانان نخستین راند مسابقات اتومبیلرانی سرعت استان اصفهان معرفی شدند. ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به‌نقل از روابط‌عمومی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان، رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان درباره برگزاری این رقابت‌ها اظهار داشت: نخستین راند مسابقات اتومبیلرانی سرعت قهرمانی استان اصفهان در سال جاری، با عنوان جام ولادت امام رضا (ع)، با حضور 70 قهرمان برجسته استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد بازوبندی با اشاره برپایی این دوره از مسابقات  زیر نظر کمیته اتومبیلرانی این هیئت افزود: این رویداد با استقبال مردم ورزش‌دوست اصفهان در محل پیست نقش‌جهان همراه بود.

برگزاری مسابقات در 4 کلاس اتومبیلرانی

مسئول کمیته اتومبیلرانی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان نیز درباره یان مسابقات گفت: در این رقابت شرکت‌کنندگان در 4 کلاس پراید استاندارد، پراید اختصاصی، پژو 206  و کلاس آزاد به رقابت پرداختند.

ایمان زیرک ادامه داد: هدف از برگزاری این مسابقه تشکیل کلاس‌های مقدماتی، جذب استعدادهای جدید، پرورش و آماده‌سازی آنها و در نهایت بالا نگهداشتن سطح کیفی قهرمانان کشوری استان اصفهان برای اعزام به مسابقات کشوری است.

وی افزود: پنجشنبه روز زمان‌گیری ورزشکاران در کلاس‌های مختلف بود و نتایج این رویداد، ترتیب ایستادن ورزشکاران در روز مسابقه را مشخص می‌کرد.

زیرک گفت: این مسابقه از ساعت 9:30 صبح شروع شد و پس از برگزاری افتتاحیه مسابقه و بازدید کمیته فنی، اتومبیلرانان به ترتیب اعلام کلاس خود در خط استارت مسابقه حاضر شدند. خوشبختانه این دوره از مسابقات حادثه‌ای در برنداشت و تمام شرکت‌کنندگان با اختلاف کمی نسبت به هم جایگاه‌های قهرمانی را تصاحب کردند.

مسابقات اتومبیلرانی سرعت و موتور ریس قهرمانی کشور برگزار می‌شودهمایش اتومبیلرانی و موتورسواری در قم برگزار می‌شودمرحله دوم اتومبیلرانی فرمول یک قهرمانی جهان

اسامی نفرات برگزیده این مسابقات به شرح زیر است:

کلاس آزاد

1. مهرداد صفری

2. علی بهرامی

3. مجید پاکدامنیان

کلاس 206

1. پویا محمدزاده

2. داوود بگدلی

3. سامان فردوسیان

پراید اختصاصی

1. مهرداد صفری

2. پویا محمدزاده

3. رضا صنعتی‌فرد

پراید استاندارد

1. معصومه سالاری

2. سحر آذر کیش

3. زینب دلداده

انتهای پیام/ ز

R41346/P/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۱۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با اعلام این خبر گفت: ساعت اولیه بامداد امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ خودروی ال نود که با سرعت حدود ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت در بلوار شهدای گمنام رشت در حال حرکت بود که با خودروی پراید به شدت برخورد کرد و راننده پراید در دم جان باخت و ۳ سرنشین ال نود به شدت زخمی و روانه بیمارستان شدند. 
سرهنگ امیر طالبی افزود: در پی واژگونی و محبوس شدن سرنشینان ال نود و ریزش بنزین در سطح خیابان، آتش نشانان برای نجات و ایمنی محل حادثه در صحنه تصادف حاضر شدند. 
رییس پلیس راهور گیلان علت این تصادف را تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ال نود اعلام کرد.
وی همچنین تصریح کرد: ۲ خودروی عبوری دیگر نیز در این حادثه خسارت جزیی دیدند.
رییس پلیس راهور گیلان مهمترین علت تصادفات را تخطی از سرعت مجاز و بی توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی دانست.

دیگر خبرها

  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • تزریق خون جدید در فدراسیون دوومیدانی/کار خوب کاربلدها
  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل