Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد رحیم زاده ظهر امروز یکشنبه در جلسه هم اندیشی هماهنگی، تعامل و ظرفیت‌های استانی برای حضور کاروان‌های راهیان نور و همچنین استقرار جهاد رسانه‌ای راهیان نور کشور که در بنیاد حفظ آثار کرمانشاه برگزار شد هدف از برگزاری این نشست را هم اندیشی و هم فکری جهت معرفی شاخص‌های تراز اول استان کرمانشاه دانست و اظهار داشت: به واسطه اینکه آغاز و پایان جنگ در این استان بود و تقدیم ۹۸۰۰ شهید، ۱۹۶۰۰ جانباز، ۱۷۰۰ آزاده ظرفیت خوبی در راستای راهیان نور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی راهیان نور را یکی از بهترین راه‌های انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان دانست و گفت: به این منظور ضروری است تمام زمینه‌های مهم را فراهم کنیم.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد مرکزی راهیان نور بیان داشت: راهیان نور به عنوان یک صنعت گردشگری تعالی بخش می‌تواند باعث رشد، تعالی و توسعه فرهنگی و زیرساختی استان کرمانشاه شود.

این مسئول گفت: همانطور که امام (ره) از وفاداری و ولایتمداری مردم کرد صحه گذاشت باید بتوانیم این فرهنگ کرمانشاه را به تمام جهان منتقل کنیم.

رحیم زاده یادمانهای استان کرمانشاه را بی نظیر ارزیابی کرد و ادامه داد: باید تمام تلاش خود را انجام داد که رشادت‌ها و خاطرات شهدای دوران دفاع مقدس این استان را به‌خوبی به نسل جدید انتقال دهیم.

وی با اشاره به آمار یادمان‌های کل کشور گفت: ۵۷ یادمان در کل کشور وجود دارد و از این تعداد استان کرمانشاه سهم قابل توجهی را به خود اختصاص داده است.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد مرکزی راهیان نور خاطر نشان کرد: بالغ بر ۷ استان از جمله کردستان، بوشهر، کرمانشاه، هرمزگان، ایلام و آذربایجان به طور مستقیم میزبان کاروان‌های راهیان نور هستند.

این مسئول افزود: ضروری است جاذبه‌های گردشگری دفاع مقدس کرمانشاه با موج رسانه قوی، محکم و پرصلابت به گوش ملت برسد.

رحیم زاده با بیان اینکه راهیان نور جناحی و حزبی نیست و متعلق به تمام مردم ایران است، گفت: رسانه القا کننده هویت فرهنگی جامعه است و می‌توانند در راستای ارتقا فرهنگ جامعه بسیار تأثیرگذار ظاهر شوند.

کد خبر 4672196

منبع: مهر

کلیدواژه: اردوهای راهیان نور صعود به بازی دراز دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۲۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هم‌اندیشی فعالان فرهنگی و گردشگری دزفول با استاندار خوزستان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان در این نشست گفت: برنامه‌های گردشگری باید به شکل جامع و همراه با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود.

وی بیان کرد: رودخانه‌ها یکی از ظرفیت‌های مهم در حوزه گردشگری است و در این خصوص اقدامات زیادی می‌توان انجام داد.

کد خبر 6088702

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید تقویت و توسعه می‌یابد
  • برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا
  • رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است
  • پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای می‌تواند پیشران توسعه باشد
  • دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک
  • ◄ بازدید مشاور عالی فرمانده کل قوا از بندر شهید رجایی
  • هویت ملی در هر حوزه‌ای ثبت جهانی شود
  • اجرای طرح احیا باغات و بافت تاریخی شهر شاهدیه
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه