Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@22:37:32 GMT

تیم ملی مهارت به «فرصت برابر» می‌آید

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۲۶۹۸

تیم ملی مهارت به «فرصت برابر» می‌آید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه هفت سیما، همزمان با هفته ملی مهارت، ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی حرفه ای کشور، یکشنبه ۳۱ تیر ماه مهمان برنامه «فرصت برابر» خواهد بود.

در این برنامه در رابطه با مهارت آموزی و هفته مهارت گفتگو می شود.

همچنین شنبه و یکشنبه ۵ و ۶ مرداد ماه اعضای تیم ملی مهارت که قرار است برای مسابقات جهانی مهارت به کازان روسیه اعزام شوند مهمان برنامه می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات جهانی مهارت بزرگترین رویداد آموزشی حرفه‌ای است که هر ۲ سال یک بار در کشورهای مختلفی برگزار می‌شود. رقابت‌کنندگان از بیش از ۶۰ کشور در مسابقات شرکت می‌کنند و در رشته‌های مختلفی با استانداردهای جهانی آزمایش می‌شوند.

امسال بیش از ۱۶۰۰ جوان از ۶۰ کشور با ۵۶ محور به رقابت خواهند پرداخت که در کازان روسیه برگزار خواهد شد و از ایران نیز یازده جوان در یازده رشته حضور خواهند داشت.

«فرصت برابر» به تهیه کنندگی علیرضا سپهرین جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه هفت سیما پخش می شود.

کد خبر 4672122 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه آموزش مهارت برنامه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۲۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید پنجاه و یکمین آزمون دستیار پزشکی فردا منتشر می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ با رقابت ۱۲ هزار و ۳۵۸ داوطلب، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد.

 کلید آزمون در روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می‌شود و از ۸ صبح یکشنبه ۱۶ اردیبهشت تا ساعت ۲۴ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت داوطلبان فرصت دارند به صورت اینترنتی اعتراض خود را ثبت کنند.

کارنامه حاوی نمره و رتبه داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی تا یک ماه بعد از آزمون در اختیار داوطلبان قرار گیرد که بتوانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند. امکان انتخاب رشته برای داوطلبانی که بر اساس مفاد راهنمای مربوطه نمره لازم را کسب کرده‌اند فراهم می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • اعتراض پوچ و خطرناک علیه ایران/ ژیمناستیک دستمایه تمامیت خواهی و منفعت طلبی سهم خواهان
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • مسابقات دارت آزاد قهرمانی کارگران ایران
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است
  • کلید پنجاه و یکمین آزمون دستیار پزشکی فردا منتشر می‌شود
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران