Web Analytics Made Easy - Statcounter

رستم زاد از تخصیص ۱۸۵ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال به شهرستان آستارا خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،« حسن رستم زاد» امروز(یک‌شنبه، ۳۰ تیر) در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان که در محل سالن اجتماعات برگزار شد اظهارکرد: اعتبارات تخصیصی به آستارا نسبت به سال گذشته هشت و هفت دهم درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار بندر آستارا با بیان اینکه ۱۸۵ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال به این شهرستان تخصیص پیدا کرده است افزود: از این اعتبار تخصیصی ۴۹ میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی است.

 

وی تصریح کرد: از اعتبار تخصیص یافته به شهرستان آستارا چهار میلیارد و ۹۷۸ میلیون ریال از محل منابع سه درصدی نفت و گاز و ۱۳۱ میلیارد و ۲۴۴ میلیون ریال از محل جزء ۱۴ است.

 

رستم زاد با اشاره به اینکه مبنای توزیع اعتبار در کشور بر اساس میزان جمعیت است، افزود: این توزیع اعتبار بر اساس میزان جمعیت مبنای درستی نیست.

 

وی گفت: آستارا یک شهرستان توریستی است که سالانه پذیرای میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی است و باید بر اساس جمعیت ثابت به آن نگاه نشود بلکه جمعیت شناور آن هم در اختصاص اعتبارات لحاظ شود.

 

عالی ترین نماینده دولت در بندر آستارا خاطرنشان کرد: از اعتباراتی که به دستگاه ها اختصاص می یابد مدیران باید با فکر و تدبیر و مدیریت جهادی از آن اعتبار اختصاص یافته بهره لازم را در حوزه خود ببرند.

 

رستم زاد از درنظرگرفتن یک میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرستانی به مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و افزود: حدود ۲ میلیارد تومان هم از محل اعتبارت استانی برای این مجتمع در نظر گرفته شده است.

 

وی با اشاره به اینکه از محل سفر ریاست جمهوری به گیلان  ۶۳ میلیارد تومان به شهرستان آستارا اختصاص یافت اظهارکرد: از این اعتبار ۲۰ میلیارد تومان مربوط به آب شهری و تاسیسات آب بهارستان و ۴۳ میلیارد تومان مربوط به طرح فاضلاب شهری است.

 

فرماندار بندر آستارا به سال رونق تولید اشاره کرد و افزود: مدیران دستگاه ها برای حوزه کاری خود نقشه راه داشته و برای اشتغالزایی چندین نفر برنامه داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه ها باید جزیره‌ای و بخشی عمل نکنند خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی در شهرستان آستارا با هم تعامل و هم افزایی داشته باشند تا کارها زودتر به نتیجه برسد.

 

رستم زاد در پایان از مسئولان کشوری خواست به بندر آستارا نگاه ویژه داشته باشند و اعتبارات بیشتری را به این شهرستان مرزی اختصاص دهند.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه خراسان جنوبي بیرجند روزنامه شیراز اوقات فراغت اردبیل مسکن شبستان بیرجند کتابخانه های عمومی کمیته برنامه ریزی بندر آستارا تخصیص اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۳۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری خیابانی مردم آستارا در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)

دریافت 25 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، امام جعفر صادق (ع)، مردم مؤمن و انقلابی شهرستان مرزی بندر آستارا رخت عزا بر تن کرده و غرق در ماتم و اندوه هستند.

عزاداران مسیر سپاه این شهرستان تا مسجد امام جعفر صادق (ع) را پیموده و به عزاداری پرداختند.

کد خبر 6096329

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • ۶۰ میلیارد ریال برای ذخیره‌سازی آب شرب خواف تخصیص یافت
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • عزاداری خیابانی مردم آستارا در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)