Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراز شکری ملی پوش تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت آمادگی خود پیش از رقابت های قهرمانی آسیا لبنان بیان کرد: برنامه ریزی طولانی و دقیقی داشتم تا در قهرمانی آسیا در اوج آمادگی قرار بگیرم که بهترین عملکرد را در این مسابقات ارائه دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف اصلی من برای قهرمانی آسیا کسب مدال طلا است تا سهمیه‌ی مستقیم المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کنم. من به خودم قول کسب مدال طلا را داده ام، اما به مسئولان و رسانه‌ها چنین قولی نمی‌دهم و اگر این اتفاق محقق شود منجر به خوش حالی همگان می‌شود.

او در ادامه اظهار کرد: تیم ملی دوچرخه سواری ۳ اردو را پشت سر گذاشته است که اولی در استان مرکزی و سومی در کمپ تهران برگزار شد. بین این دو اردو مسابقات قهرمانی کشور در سردشت برگزار شد. ملی پوشان از آمادگی خوبی برخودارند و اکنون در حال بستن چمدان برای اعزام به قهرمانی آسیا لبنان هستیم.

شکری درباره تاثیر حضورش در تیم ایتالیا گفت: وقتی بازیکن در مسابقه‌ای خارج از کشور شرکت می‌کند ۱۰۰ درصد آمادگی ذهنی او بیشتر خواهد شد. در باشگاه خارجی با افراد حرفه‌ای نشست و برخواست داریم و چیز‌های زیادی یاد می‌گیریم که باعث می‌شود در رقابت‌ها پخته‌تر شرکت کنیم.

او در پایان اظهار کرد: فدراسیون تا جایی که بودجه اش اجازه می‌داده به ورزشکاران کمک کرده است، اما کمک‌ها نسبت به قهرمانی آسیا سال گذشته کمتر شده است و آن هم به خاطر شرایط اقتصادی است. امیدوارم با انرژی‌های خوبی که جامعه‌ی دوچرخه سواری برای ما می‌فرستند در مسابقات قهرمانی آسیا خوش بدرخشیم.

بیشتر بخوانید:

خاتومی مشکلی برای شرکت در مسابقات داخلی دوچرخه سواری ندارد

ملی پوش دوچرخه سواری مصدوم شد

پرتوآذر امید قهرمانی آسیاست

انتهای پیام/

آخرین اخبار از مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۳۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران

دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات آغاز شده و در دومین روز خود در حال پیگیری است.

تیم دوومیدانی ایران که با ۹ ورزشکار عازم این رقابت‌ها شده است، در دومین روز این مسابقات موفق شد به دومین مدال خود دست پیدا کند.

مهدی هفت‌چشمه در رقابت ماده پرتاب چکش با ثبت حد نصاب ۶۶.۶۴ متر در جایگاه دوم ایستاد و به مدال نقره دست پیدا کرد.

علی سروری دیگر نماینده ایران در این ماده نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از مدال کوتاه ماند.

پیش از این نازنین فاطمه عیدیان در ماده دوی ۴۰۰ متر مانع اولین مدال طلای تیم ایران در این مسابقات و همچنین اولین مدال طلا دختران دوومیدانی ایران در قهرمانی جوانان آسیا را به دست آورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد