Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-27@01:52:18 GMT

پایان پرونده جنایت بر سر ارث و میراث پس از دوسال

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۴۰۸۶

پایان پرونده جنایت بر سر ارث و میراث پس از دوسال

به گزارش وانانیوز، 

در ساعت ۲۳:۳۰ بیست و یکم آذر ماه سال ۱۳۹۶ درپی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ، ماموران کلانتری ۱۶۰ خزانه از درگیری و نزاع خانوادگی منجر به جنایت در محدوده خزانه بخارایی خیابان همدانی با خبر شده و با حضور در محل اعلام شده متوجه شدند که درگیری میان فردی ۴۰ ساله به نام فرامرز با خواهرزاده‌هایش رخ داده و در جریان آن شوهر یکی از خواهر زاده‌هایش به نام سعید ۲۶ ساله با وارد کردن ضرباتی دایی همسرش را از ناحیه گردن و دست مصدوم کرده و این فرد برای درمان به بیمارستان منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران کلانتری پس از حضور در بیمارستان متوجه شدند که فرامرز درپی شدت جراحت وارده و خونریزی شدید فوت کرده است که در همین راستا موضوع به اداره دهم  ویژه قتل پلیس آگاهی پایتخت اطلاع داده شد و تیمی از کارآگاهان این اداره و تیم تشخیص هویت به همراه بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرای ناحیه ۲۷ تهران به بیمارستان مراجعه و تحقیقات پلیسی در خصوص جزئیات پرونده آغاز شد.


 با آغاز تحقیقات میدانی از شاهدان جنایت مشخص شد، مقتول برای گرفتن ارث و میراث پدری‌اش به خانه ویلایی که خواهرزاده‌هایش شامل دو دختر و یک پسر  زندگی می کردند مراجعه کرده است که منجر به درگیری بین خواهر زاده‌ها و دایی شده که این درگیری با ایراد صدمه توسط شوهر یکی از دخترها همراه شده و از همان تاریخ این زوج متواری هستند.


کارآگاهان با آغاز تحقیقات میدانی دستگیری قاتل و همسرش به نام فریبا را در دستور کار خود قرار دادند تا اینکه مشخص شد قاتل به صورت غیرمجاز به همراه همسرش از کشور خارج شده و به کشور مالزی متواری شده است که پیگیری‌ها برای شناسایی و بازگرداندن این فرد به کشور انجام شد. سرانجام ماموران در پایش‌های اطلاعاتی به دست آمده متوجه شدند که متهم به قتل به همراه همسرش در تاریخ پانزدهم اردیبهشت ماه امسال به ایران بازگشته است و با اجاره کردن یک واحد آپارتمان در محدوده خزانه در حال زندگی است که با هماهنگی مقام قضائی متهم  و همسرش روز گذشته دستگیر و به اداره دهم منتقل می شوند.

 سعید که هویت خود را حامد معرفی کرده بود در ابتدا منکر هرگونه جنایت شد. همسرش نیز از آن اظهار بی اطلاعی کرد اما بالاخره در تحقیقات تخصصی پلیس لب به اعتراف گشود وبه ماموران گفت: مادر و پدرم خیلی وقت پیش فوت کرده اند و شب حادثه من با خواهر و بردارم در خانه پدر بزرگمان بودیم که ناگهان دایی فرامز وارد خانه شده و باز هم مثل همیشه ادعا و طلب ارث و میراثش را از ما کرد که مشاجره مان بالا گرفت و او با چاقویی که پنهان کرده بود اقدام به ضرب و شتم ما و مصدوم کردن بردارم از ناحیه دست کرد. من هم بلافاصله با شوهرم سعید تماس گرفتم و جریان را به او گفتم که سعید کمتر از چند دقیقه در محل حاضر شد و درگیری میان او و دایی بالا گرفت.


متهم  نیز که با اعترافات همسرش چاره ای جز اعتراف نداشت، به گارآگاهان گفت: پس از تماس همسرم مبنی بر اینکه توسط دایی شان مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند بسیار عصبانی شدم و یک قبضه چاقو تهیه کردم و بلافاصله به سمت خانه رفتم و دیدم که فرامز درحال کتک کاری همسرم ، خواهر و برادر خانمم است. با او درگیر شدم و چند ضربه چاقو به ناحیه گردن و دستش زدم و سریع به همراه خانمم از محل متواری شدیم. پس از چندروز شنیدیم که وی فوت کرده است و ما هم تصمیم به فرار گرفتیم. به صورت غیر مجاز از کشور خارج شدیم و نزدیک به دوسال در مالزی زندگی می کردیم که با گذشت این مدت به هوای اینکه آب ها از آسیاب افتاده است به ایران بازگشتیم و با هویت جعلی در حال زندگی بودیم که توسط پلیس دستگیر شدیم.


مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد: با توجه به اعتراف صریح قاتل و همسرش به بزه انتسابی هردو با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی برای کشف زوایای دیگر پرونده و انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار دارند.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: تهران خزانه بخارایی دستگیری قتل مالزی پلیس آگاهی پلیس آگاهی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۴۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان

مرد جوانی که به طرز دلخراشی همسرش هدف شلیک گلوله قرار داده و به تهرن متواری شده بود به دام افتاد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اوایل اردیبهشت ماه امسال، در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ماموران یکی از کلانتری‌های غرب تهران در خیابان در حال گشت‌زنی بودند که به‌صورت اتفاقی به یک مرد جوان مشکوک شده و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند؛ خیلی زود در بازرسی بدنی از او یک قبضه کلت‌کمری کشف شد؛ متهم در همان بازجویی‌های اولیه گفت که با این سلاح گرم مرتکب قتل دلخراشی شده است!

بدین ترتیب مرد جوان برای تحقیقات مقدماتی به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد و به هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت، گفت: از ملایر به تهران فرار کردم؛ با همسر اختلافات بسیار شدیدی داشتم که روز حادثه طبق معمول با یکدیگر مشاجره داشتیم اما در این میان با کلت‌کمری که از قبل خریده بودم به او شلیک کردم؛ پس از این حادثه مرگبار به ترمینال رفتم و با اتوبوس به تهران آمدم اما بازداشت شدم.

قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان

کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی در نخستین گام با استعلام‌های اولیه متوجه شدند که زن جوان در جریان این تیراندازی جان سالم برده اما روی تخت بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان است که بر اساس گزارش‌های کادر درمان او حال جسمانی نامساعدی دارد و در یک قدمی مرگ قرار گرفته است.

به گزارش تسنیم، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تفهیم اتهام به دادسرای مربوطه در شهرستان ملایر اعزام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!
  • پایان یک دهه قتل و تجاوز توسط 11 مرد خشن | این افراد خشن چه کسانی هستند؟
  • "کینه خونین" کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • قتل فجیع کارگر قهوه خانه در شهرری
  • کشف سکه‌های عتیقه مربوط به دوران اشکانیان از مسافر یک قطار
  • جزئیات کشف سکه‌های دوره اشکانی از یک مسافر قطار
  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت
  • موزه ها گنحینه فاخر علم و هویت ایرانیان هستند
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • درخواست برای تحقیقات بین‌المللی درباره گورهای جمعی در غزه