Web Analytics Made Easy - Statcounter

حکمت اله سنایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این میزان ۴۷ میلیارد ریال از محل تملک دارایی، ۳۲ میلیارد از محل دو سوم نفت ،۱۴۷ میلیارد از دو سوم مناطق نفت خیز کشور و بیش از ۱۹۴ میلیارد ریال نیز از اعتبارات متوازن بوده است.

وی عنوان کرد: این میزان اعتبارات بین یکصد پروژه عمرانی در زمینه های مختلف کشاورزی، راه روستایی، شهری، بنیاد مسکن، منابع آب و توسعه شبکه برق شهرستان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سنایی افزود: اعتبارات شهرستان در این حوزه نسبت به سال گذشته، ۲۴ درصد افزایش داشت.

وی گفت: مبلغ ۳۳ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات ۲۷ صدم مالیات بر ارزش افزوده، برای توسعه بخش ورزش شهرستان نیز در نظر گرفته شد.

سنایی بهره برداری از جاده لیکک به جایزان، آبرسانی از سد کوثر، طرح توسعه برق و طرح چهاربانده مسیر ارتباطی ورودی بهمئی به بهبهان را از مهم ترین طرح های عمرانی شهرستان بهمئی دانست.

شهرستان بهمئی به مرکزیت شهر لیکک با جمعیتی افزون بر ۴۵ هزار نفر در ۳۰۰ کیلومتری شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد واقع است.

۷۵۳۱/‏۱۶۶۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال تملک دارایی کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد مالیات بر ارزش افزوده مسکن قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۴۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، داوود منظور در صفحه شخصی خودش در فضای مجازی نوشت: با هدف تمرکز زدایی در بودجه، اعتبارات طرح‌های استانی تملک دارایی‌های ثابت با ۳۰ درصد رشد از ۱۲۰ به ۱۵۶ هزار میلیارد تومان رسید.

معاون رئیس جمهور افزود: همچنین با افزایش تعداد طرح‌های استانی ویژه از ۳۸۷ به ۹۵۹ طرح، امکان نظارت استانداران بر اجرای طرح‌ها افزایش یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • آب شرب ۲۵ هزار نفر در بهمئی پایدار شد
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی