Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  روز پایانی از شانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا، صبح امروز (یکشنبه) با رقابت‌های کومیته تیمی در دو بخش آقایان و بانوان در تاشکند ادامه یافت و در دیدار فینال کومیته تیمی بانوان، تیم ملی کاراته ایران با شکست 2 بر یک ژاپن به مقام قهرمانی آسیا دست یافت.

در این دیدار ابتدا شیما آل‌سعدی با نتیجه 5 بر 2 مغلوب حریف خود شد، اما در ادامه حمیده عباسعلی با نتیجه 3 بر 2 از سد حریف خود عبور کرد تا دو تیم به تساوی یک - یک رسیده و جدال قهرمانی در مبارزه سوم پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مبارزه حساس و پایانی نیز طراوت خاکسار مقابل حریف ژاپنی پس از تساوی 3 - 3 با قانون سنشو (امتیاز نخست) به برتری رسید تا بانوان ایران روند درخشش خود را در مسابقات این دوره با مدال طلای کومیته تیمی ادامه بدهند.

تیم کشورمان در ابتدای مسابقات امروز پس از تساوی یک - یک مقابل ازبکستان با توجه به قانون امتیاز شماری به برتری در دیدار نخست خود دست یافت.

در دیدار مقابل ازبکستان ابتدا طراوت خاکسار مقابل حریف خود به تساوی یک-یک رسید. در ادامه زهره برگز 3بر 2 مغلوب حریف خود شد و در دیدار پایانی و سرنوشت‌ساز حمیده عباسعلی با نتیجه 8 بر صفر از سد رقیب خود گذشت تا باعث برتری تیم کشورمان شود.

در ادامه تیم کشورمان به مصاف اردن رفت که مقابل این تیم به برتری 2 بر صفر دست یافت تا راهی دیدار نیمه‌نهایی شود.

در مقابل اردن ابتدا شیما آل سعدی با نتیجه 9 بر یک از سد حریف خود عبور کرد و در ادامه طراوت خاکسار با برتری 8 بر 3 مقابل حریف خود پیروزی شاگردان ستاره موسوی را تثبیت کرد.

ملی‌پوشان کشورمان در دیدار نیمه‌نهایی نیز با نتیجه 2 بر یک از سد تیم چین گذشتند.  ابتدا طراوت خاکسار با نتیجه 2 بر یک مغلوب حریف خود شد. در ادامه شیما آل‌سعدی پس از تساوی 4-4 مقابل حریف خود با قانون سنشو(امتیاز نخست) به برتری دست یافت تا دو تیم در امتیاز یک- یک مساوی باشند و کار به دیدار سوم کشیده شود. در دیدار پایانی نیز حمیده عباسعلی کاپیتان تیم کشورمان مقابل حریف خود به برتری ارزشمند  4 بر 3 دست یافت تا شاگردان ستاره موسوی راهی دیدار پایانی شوند.

شانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا از روز جمعه 28 تیرماه با شرکت 340 کاراته‌کا از 33 کشور در تاشکند ازبکستان آغاز شد و نمایندگان کشورمان تا پیش از برگزاری رقابت‌های کومیته تیمی موفق به کسب سه مدال طلا (ذبیح‌الله پورشیب، طراوت خاکسار و حمیده عباسعلی)، 2 نقره (رزیتا علیپور وکاتای تیمی بانوان) و 4 برنز (سجاد گنج‌زاده، بهمن عسگری، فاطمه صادقی و کاتای تیمی مردان) شدند.

 


انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: تیم ملی کاراته بانوان کاراته قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۵۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی زیر و بم حریف را می‌شناسد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سیدمجتبی حسینی پس از اینکه در دو دیدار اخیرشان شکست‌ناپذیر ظاهر شدند و مقابل پرسپولیس به برتری و برابر فولاد خوزستان به تساوی رسیدند، فردا در تهران مهمان پیکان خواهند بود و انگیزه زیادی دارند تا در این بازی خارج از خانه به پیروزی دست یابند و شرایط بهتری در جدول پیدا کنند.

مجتبی حسینی که طی دو فصل اخیر هدایت پیکان را برعهده داشت و در کنار حفظ سهمیه این تیم با جوانان پرشمار، موفق شد بیش از بودجه این باشگاه درآمدزایی کند و رکورد قابل توجهی برای خودروسازان در ساخت و معرفی مهره‌های کم سن و سال داشته باشد، حالا باید آلومینیوم را مقابل تیم سابقش هدایت کند و به دنبال کسب برتری است.

آلومینیوم اراک که در دیدار رفت مقابل پیکان به دلیل مردود شدن گل و یکی از بزرگترین جنجال‌های فصل نتوانست به برتری دست پیدا کند، امیدوار است فردا با تدابیر تاکتیکی سیدمجتبی حسینی بتواند مقابل پیکان نتیجه بگیرد.

شاگردان حسینی در آخرین حضورشان در ورزشگاه دستگردی تهران موفق شدند در هفته سوم لیگ برتر به پیروزی مقابل هوادار تهران دست پیدا کنند و امیدوار هستند در همین استادیوم پیکان را هم شکست بدهند.

دیگر خبرها

  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • حسینی زیر و بم حریف را می‌شناسد
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • اولین فینالیست ایرانی در آسیا بعد از فغانی!
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند