Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، جواد محتشمیان گزارشگر والیبال درباره عملکرد کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال بیان کرد: تیم ایران امسال در شروع بازی‌های لیگ جهانی تفاوت خوبی نسبت به پارسال داشت. ۷، ۸ سال است که این تیم را داریم و اساس و نفرات اصلی تیم حفظ شده است درحالی که کشور‌های دیگر نفرات خود را تغییر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک مربی در کنار زمین ۱۰ تا ۱۵ درصد می‌تواند تاثیرگذار باشد و هنگامی که تیم ما وارد زمین می‌شد، هماهنگ نشان می‌داد. اما در والیبال هر لحظه نیاز به یک نقشه دارد و کولاکوویچ باید بیشتر از این‌ها با بازیکنان حرف می‌زد.

محتشمیان درباره نقش کولاکوویچ  اضافه کرد: در هر دست ۲ بار وقت استراحت و ۲ بار فرصت بازبینی داریم. من دربازی با برزیل فقط درخصوص دست پنجم صحبت می‌کنم که ۸ بر ۵ جلو بودیم. برزیل  بازیکنان پا به سن گذاشته زیادی نسبت به ما داشت و ما بعد از امتیاز گرفتن برزیل باز هم فرصت وقت استراحت گرفتن داشتیم و می‌توانستیم تعویض‌های مان را هم انجام دهیم و برای هر امتیازی که از آن به بعد برزیلی‌ها کسب می‌کردند، فرصت داشتیم.

او درباره اینکه گفته می‌شود با مربیان خارجی مخالف است، گفت: کواچ هم مثل کولاکوویچ تماشاگر بازی بود و ما فقط یک جا به کمک کولاکوویچ نیاز داشتیم و به نظر من مربی تیم ملی هیچ نقشی در موفقیت‌ها نداشت و آن یک جا هم که به کمک او نیاز داشتیم کاری نکرد. وقتی سعید معروف تحت فشار روانی است، مربی باید مدیریت می‌کرد و تغییراتی را در ترکیب بوجود می‌آورد. باید به معروف کمک می‌کردیم تا آستانه تحملش را بالا ببرد. کولاکوویچ برای این موضوع چه کار کرد؟

او درباره تفاوت کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با کولاکوویچ  اظهار داشت: مربی تیم ملی والیبال سال گذشته اعلام کرد که ۲ بازیکن تیم ملی در المپیک ۲۰۲۰ حضور خواهند داشت، این موضوع انگیزه همان ۲ بازیکن و دیگر جوانان را کاهش می‌دهد، اما کی روش را مربی خوبی برای تیم ملی فوتبال دیدم چرا که از قبل برای هیچ بازیکنی جایی در فهرست تیم ملی مشخص نمی‌کرد و به همه فرصت می‌داد.

بیشتر بخوانید:

خوش خبر:بازیکنان از شرایط خوبی برخوردار هستند/ فرصت کوتاهی برای ریکاوری و تمرین داریم

اسامی بازیکنان تیم ملی والیبال اعلام شد

رضایی: از پنجره نقل و انتقالات داخلی محروم نشدیم/ پیگیر پرونده مان‌هستیم

انتهای پیام/

انتقاد محتشمیان از کولاکوویچ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۵۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال برای یک پیشکسوت سنگ‌تمام گذاشت

به گزارش “ورزش سه”، یکی از پیشکسوتانی که روز جمعه در تمرین استقلال حضور یافته بود، حمید بابازاده دروازه‌بان سابق آبی‌ها بود. بابازاده که سال‌ها به عنوان مربی گلرها در استقلال فعالیت می‌کرد با اعضای استقلال و به خصوص سید حسینی گلر این تیم خوش و بش گرمی داشت.

سید حسین حسینی که دوازدهمین فصل حضور در استقلال را سپری می‌کند همراه با بابازاده عکسی را به یادگار گرفت و ساعتی قبل این تصویر را در صفحه شخصی‌اش به اشتراک گذاشت.

کاپیتان آبی پوشان خطاب به بابازاده در اینستاگرامش نوشت: “حمید خان عزیز دیدن شما بعد از چند سال باعث افتخار بود همیشه مدیون شما هستم”.

کاپیتان استقلال با قلب آبی رنگ در پایان متن خود اراداتش به حمید بابازاده را نشان داد و برای او آرزوی موفقیت کرد.

دیگر خبرها

  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • گفتگوی اختصاصی با جاوید مرتمی پیشکسوت فوتبال مازندران
  • مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!
  • فرصت‌ صادرات برق به اروپا در شرکت‌های دانش‌بنیان‌
  • کاپیتان استقلال برای یک پیشکسوت سنگ‌تمام گذاشت
  • سیل شبستر تلفات جانی نداشت
  • کادر فنی تیم ملی والیبال تکمیل شد/ لئونادرو هم به ایران آمد
  • شوراهای شهر و روستا نقشی اساسی و مهمی در کشور دارند
  • افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند
  • دفاع ستاره پی‌اس‌جی از انریکه: به حرف او گوش نکردیم