Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  از آنجایی که در چند سال گذشته بسیاری از ایرلاین های ممتاز در جهان برای برخی از هواپیماها و سفرهای خاص امکان اتصال به شبکه اینترنت وایرلس وای فای Wi-Fi را فراهم کرده بودند، حالا به نظر می رسد که شرکت‌های هواپیمایی بیشتری درصدد آوردن این قابلیت ضروری و سرگرم کننده برای مسافران خود هستند تا بدین ترتیب در بررسی های یاتا و سایر سازمان های هوانوردی نیز بتوانند نمره عملکرد و درجه کیفیت بالاتری را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حالا دو شرکت هواپیمایی آمریکایی دلتا ایرلاین و آمریکن ایرلاین به تازگی اعلام کرده اند که در نظر دارند تا پایان سال جاری میلادی امکان اتصال به شبکه اینترنت بی سیم وای فای را برای تمامی پروازها و هواپیماهای خود به ارمغان بیاورند تا آنها بتوانند به راحتی تمامی کارها و فعالیت های موردنظر خود را در طول پرواز انجام دهند.

 

از آنجایی که امکان استفاده از شبکه های اینترنت همراه (موبایل دیتا) برای مسافران حاضر در هواپیما وجود ندارد، بسیاری از غول های تکنولوژی با همکاری اپراتورهای مخابراتی و ایرلاین‌های مختلف در سال های اخیر به نصب و برقراری شبکه اینترنت وایرلس موسوم به وای فای اقدام کرده اند که در بررسی های صورت گرفته منجر به ایجاد هیچ گونه اختلالی در شبکه های ارتباطی هواپیما نخواهد شد و برای مسافرانی که در طول پرواز بخصوص مسافت های طولانی با مشکلات متعددی مواجه می شوند و بسیاری از آنها نیز به دنبال سرگرم کردن خود از طریق شبکه های اجتماعی و اینترنتی هستند، وجود شبکه وای فای ضروری به نظر می رسد.

 

کارشناسان فعال در صنعت هوانوردی و تکنولوژی بر این باورند که اتصال مسافران به شبکه اینترنت وای فای تا پایان سال جاری میلادی و نهایتا تا سال ۲۰۲۰، در بالغ بر ۸۰ درصد از هواپیماهای ایرلاین های مختلف در جهان برقرار خواهد شد.  

 

ایسنا

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ایرلاین های آمریکایی اینترنت وای فای وای فای اقتصاد جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۵۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید سازمان همکاری اسلامی بر حق تحصیل دختران در افغانستان

سازمان همکاری اسلامی در بیانیه پایانی پانزدهمین اجلاس سران این سازمان بر حق تحصیل زنان و دختران، رعایت حقوق بشر و ایجاد دولت فراگیر در افغانستان تأکید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، پانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی با انتشار بیانیه‌ای 34 ماده‌ای و با تأکید بر حق تحصیل زنان و دختران، رعایت حقوق بشر و ایجاد دولت فراگیر در افغانستان به کار خود پایان داد.

این نشست دو روزه با عنوان «تقویت وحدت و همبستگی از طریق گفتگو برای توسعه پایدار» در پایتخت گامبیا برگزار شد که «عبدالقهار بلخی» سخنگوی وزارت خارجه طالبان نیز در آن شرکت کرده بود.

سازمان همکاری اسلامی در این بیانیه بر حمایت از یک افغانستان صلح‌آمیز، باثبات، مرفه و فراگیر و نیز رسیدگی به چالش‌های پیش روی مردم افغانستان از جمله چالش‌های بشردوستانه، حقوق بشری، گروه‌های قومی، امنیت و تروریسم، مواد مخدر و چالش‌های اجتماعی تأکید کرده است.

طاها:سازمان همکاری اسلامی به تعامل با افغانستان ادامه می‌دهدشرکت هیئت طالبان در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامینشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا

در این بیانیه آمده است: بر اهمیت احترام کامل به حقوق بشر همه افغان‌ها و لزوم حمایت از حقوق اساسی دختران و زنان افغان به‌ویژه حق تحصیل و کار تأکید داریم و خواستار ارتباط بیشتر با مقامات بالفعل در مورد این موضوعات هستیم.

بیانیه پایانی سازمان همکاری اسلامی اظهار داشتد: ما همچنین بر نیاز به تلاش بیشتر برای رسیدگی به چالش‌های مرتبط با گروه‌های قومی، تروریسم، مواد مخدر و جنبه‌های اجتماعی برای حکومت فراگیر برای دستیابی به ثبات پایدار تأکید می‌کنیم.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • قطار پنج ستاره به شبکه ریلی همدان اضافه می‌شود
  • تأکید سازمان همکاری اسلامی بر حق تحصیل دختران در افغانستان
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر
  • اتصال خیابان جمالی تهران به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • اتصال شبکه بانکی به سامانه املاک و اسکان عملیاتی خواهد شد
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • لحظات دلهره‌آور نجات مسافران خودرو از وسط سیل + فیلم
  • پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند