Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن حسینی شاهرودی بعدازظهر یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات مسکن خانواده‌های کالپوش با حضور رئیس بنیاد مسکن کشور در کالپوش ضمن بیان اینکه امروز باید برای اسکان مردم حسین‌آباد چشمه نی را در نظر گرفت اما می‌توان برای اسکان موقت زمین موسوم به ۱۵ هکتاری مدنظر استاندار سمنان را نیز در نظر داشت، ابراز کرد: باید این اراضی را برای ۸۰ تا ۱۸۰ خانوار مصوب و کار ساخت خانه‌ها را تسریع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه باید قبل از فصل سرما موضوع زمین اختصاصی به کالپوش برای ایجاد مجدد خانه‌های تخریب‌شده دیده شود، افزود: با فرارسیدن زمستان شرایط در کالپوش متفاوت می‌شود.

ضرورت ساماندهی انبار علوفه

عضو خانه ملت گفت: از سوی دیگر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی هم می‌تواند شرایطی را ایجاد کند که سرپناهی حداقلی برای مردم ایجاد شود و بعد که هوا رو به سرد شدن رفت نازک‌کاری‌های آن صورت گیرد.

حسینی شاهرودی بیان کرد: کالپوش از میانه آبان ماه هوای زیر صفر را تجربه می‌کند و در زمستان شاهد بارش برف و مسدود شدن راه‌ها است درنتیجه باید قبل از این ایام کارها به اتمام برسد.

وی افزود: موضوع دیگر در حسین‌آباد کالپوش این است که دولت برای اجازه خانه کسانی که آواره شده‌اند، مبلغی را تعیین کرده اما اگر ساخت خانه‌ها به طول بینجامد برای سال بعد یا زمستان، صاحب‌خانه‌ها حاضر هستند با همان رقم اندک قرارداد را تمدید کنند و اجاره بیشتر می‌خواهند؟

نماینده شاهرود و میامی در مجلس به این کرد: سومین موضوع درباره مردم اما انبارهای علوفه آن‌ها است که در صورت بروز آب‌زدگی و برف زدگی و سرمازدگی و … قطعاً شاهد نابودی آن‌ها خواهیم بود لذا اگر بتوان انبارهای دولتی را در اختیار این افراد قرارداد بهتر است.

کد خبر 4672527

منبع: مهر

کلیدواژه: رانش زمین میامی استانداری سمنان بنیاد مسکن استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۶۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای زمین رایگان به ۴۶۴ مشمول طرح جوانی جمعیت در بهارستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرعامل شرکت عمران بهارستان گفت: ۱۰۱۷ خانواده متقاضی طرح ۴ فرزندی قانون جوانی جمعیت هستند که در سال گذشته ۴۶۴ مورد پالایش قرار گرفتند که به تمامی این مشمولان زمین رایگان اعطا شد.
مدیرعامل شرکت عمران بهارستان اصفهان، ساخت بیمارستان را در این شهر نیاز اصلی مردم دانست وگفت:با پیگیری‌های مستمر این شرکت عملیات اجرایی ساخت مرکز درمانی در این شهراسمال قوت گرفته است و مدت زمان اجرای آن سه ساله پیش بینی شده است.
رحیمی افزود: طرح‌های عمرانی متعدد و متنوعی از جمله احداث ۳ باب مدرسه، یک باب مسجد، چند پارک و مرکز محله، تکمیل آسفالت و ۲۰ پروژه طراحی شهری در شهر بهارستان در دست اجراست.
وی گفت: همچنین برای سرعت در اجرای قطار شهری بهارستان ۹۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.
مدیرعامل شرکت عمران بهارستان، همچنین بر پیگیری خدمات زیربنایی و روبنایی و تسریع در تکمیل طرح‌های مسکونی نهضت ملی مسکن تاکید کرد و افزود: تلاش در اجرای طرح‌های دولت برای خانه دار شدن مردم رسالت اصلی این شرکت است.

دیگر خبرها

  • حرکت به سمت خودمالکی و ساخت مردمی مسکن با پرداخت تسهیلات و عرضه زمین به مردم
  • عرضه زمین راهگشا برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساخت مسکن است
  • درانی: پاکستان بیشتر از هند از ناحیه افغانستان آسیب دیده است
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • تاکید امام جمعه قزوین بر مشارکت مردم و تسهیل امر مسکن
  • لزوم توجه به سلیقه مردم در امور مختلف
  • حرکت به سمت مشارکت معنادار و عمیق مردم در ساخت مسکن
  • مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟
  • اعطای زمین رایگان به ۴۶۴ مشمول طرح جوانی جمعیت در بهارستان
  • ۵۳ شهرک جدید در نقاط مختلف کشور ایجاد می‌شود