Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@03:30:43 GMT

مارکوپلوی برزیل در تراکتور

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۷۱۸۶

مارکوپلوی برزیل در تراکتور

«مارسلینو جونیور لوپز آرودا»، بازیکن برزیلی «امروز» یکشنبه به طور رسمی به تیم فوتبال تراکتور تبریز پیوست.

قرارداد این بازیکن دو ساله و شرط تمدید سال دوم، رضایت باشگاه از بازیکن است.

«مارسلینو جونیور لوپز آرودا» ملقب به مازولا در هشت می سال ۱۹۸۹ در یکی از شهرهای ایالت سائوپائولو برزیل متولد شده است. این بازیکن، فوتبال حرفه‌ای خود را از یکم آگوست سال ۲۰۰۹ در تیم دوم باشگاه پرآوازه سائوپائولو آغاز کرده و خیلی سریع توانسته به تیم اول سائوپائولو راه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه سائوپائولو با دادن قرضی مازولا به باشگاه‌های مختلف از قبیل پائولیستا، گورانی، اوراواردز ژاپن، گرین تاون، پورتیمونز پرتغال و … از این استعداد جوانش سال‌ها درآمدزایی کرده است تا اینکه در نهایت سال ۲۰۱۶ این بازیکن برزیلی به تیم هنگ فنگ چین با رقم ۸۰۰ هزار یورو منتقل شد.

وی فوتبالش را در تیم‌های جون بوک موتورز کره و سائو بنتو برزیل ادامه داده است و امسال نیز به جمع شاگردان مصطفی دنیزلی اضافه شده تا چالشی جدید در غرب آسیا را آغاز کند.

مازولا در حالی امروز به تراکتور پیوست که کوهی از تجربه را با خود به همراه آورده، این بازیکن در ۱۰ لیگ و تورنمنت مختلف در سطح جهان فوتبال بازی کرده است.

وی در ۱۸۳ بازی که تاکنون انجام داده، توانسته ۳۴ گل و ۲۷ پاس گل به نام خود ثبت کند، به تعبیری دیگر مازولا در یک سوم بازی‌هایی که انجام داده روی یکی از گل‌های تیمش تأثیر مستقیم داشته است.

این بازیکن که توانایی بازی با هر دو پای راست و چپ را دارد در پست‌های مختلفی همچون مهاجم، وینگر راست، وینگر چپ، هافبک راست، هافبک تهاجمی و مهاجم سایه به کار گرفته شده است؛ با این حال طبق آمار، این بازیکن در ۱۸ بازی که به عنوان هافبک راست بازی کرده توانسته هفت گل و دو پاس گل ثبت کند که آمار بسیار خوبی برای یک هافبک که دور از دروازه است، به شمار می‌رود.

اوج عملکرد مازولا به زمانی بر می‌گردد که پیراهن تیم هنگ فنگ چین را بر تن می‌کرد، مازولا در ۲۸ بازی با پیراهن این تیم چینی ۱۴ گل و ۴ پاس گل به نام خود ثبت کرده است.

باتوجه به تکنیک بالا، سرعت خوب و هوش بالای وی در فضاسازی مناسب برای سایر هم تیمی هایش در امر گلزنی، مصطفی دنیزلی بعد از تماشای بازی ۱۰۰ بازیکن در نهایت از مدیریت باشگاه برای جذب این بازیکن برزیلی درخواست کرد.
 

این فصل تراکتوری ها امیدوار هستند با اضافه شدن این وینگر تکنیکی در کنار سایر نفرات هجومی این تیم خط آتش قدرتمندی را تشکیل دهند.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۷۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: کاپیتان چلسی همبازی مارسلو شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه فلومیننزه برزیل با انتشار بیانیه‌ای ‏رسمی از امضای قراردادی 2 ساله با تیاگو سیلوا خبر داد. ‏

تیاگو سیلوا که در حال حاضر کاپیتان چلسی است قبل از حضور در ‏فوتبال اروپا به مدت سه سال در فلومیننزه بازی کرد ولی در سال ‌‏2009 از این تیم جدا شده و به میلان پیوست. ‏

سیلوای 39ساله هفته گذشته با انتشار یک ویدیوی احساسی با ‏هواداران چلسی خداحافظی کرده و گفت در پایان فصل از تیم ‏آبی‌پوش لندن جدا خواهد شد. سیلوا در تابستان 2020 به چلسی ‏پیوست و تا امروز برای این تیم 152 بازی انجام داده است. این مدافع ‏برزیلی در سال 2021 با چلسی قهرمان چمپیونزلیگ شد. ‏

فلومیننزه اعلام کرد تیاگو سیلوا در این تیم پیراهن شماره سه را به ‏تن خواهد کرد، همان پیراهنی که سال‌ها پیش در فلومیننزه در اختیار ‏او بود. سیلوا تا روز 10 جولای که پنجره نقل و انتقالات برزیل رسما باز ‏می‌شود قادر به بازی در این تیم نخواهد بود، ولی اجازه دارد تا آن زمان ‏برای این تیم بازی کند. ‏

فلومیننزه در حال حاضر شرایط خوبی ندارد و در رتبه شانزدهم جدول ‏لیگ سری آ برزیل ایستاده است. درحالی‌که پنج هفته از شروع فصل ‏فوتبال در برزیلی سپری شده فلومینزه در پنج بازی خود تنها یک ‏پیروزی به دست آورده است. ‏

دیگر خبرها

  • رونمایی از تیاگو سیلوا در پیراهن فلومیننزه / عکس
  • هیولا به فلومیننزه بازگشت
  • رسمی: کاپیتان چلسی همبازی مارسلو شد
  • چلسی مطمئن از انتقال 30 میلیون یورویی مسینیو
  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • خلاصه بازی تراکتور و فولاد + فیلم
  • ریوالدو وارد جنجال شد: بارسلونا به بازیکنی که در برزیل درخشیده بازی نمی‌دهد!
  • دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد