Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-08@23:26:45 GMT

حقوق آنگلا مرکل چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۷۲۰۴

حقوق آنگلا مرکل چقدر است؟

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، حقوق ماهانه آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان 19,79 هزار یوروست. حقوق رسمی او در هر ماه 17,7 هزار یوروست. علاوه بر آن او به عنوان عضو مجلس 50 درصد «هزینه‌های نمایندگی» را دریافت می‌کند و پاداش‌هایی نیز دریافت می‌کند. اما از دریافت سیزدهمین حقوق محروم است و هیچگونه درآمد اضافی به عنوان رئیس حزب «اتحاد دمکرات مسیحی» ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



درنتیجه آنطور که ژورنالیست‌ها جمعبندی کرده‌اند، دستمزد آنگلا مرکل بالغ بر 333 هزار یورو در سال است که معادل 23 و نیم میلیون روبل می‌باشد. در سال 2018 درآمد سالانه ولادیمیر پوتین 8,648 میلیون روبل اعلام شد در حالی که یکسال قبل از آن درآمد رئیس کشور روسیه 18,7 میلیون روبل بود.


انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۷۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین پرچم مزین به نام امام رضا (ع) در ساوه به اهتزاز درآمد

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با ظهر چهارشنبه‌های امام رضایی و در آستانه فرا رسیدن دهه کرامت بزرگترین پرچم مزین به نام مقدس امام رضا علیه السلام در ابعاد ۱۰ در ۲۰ متر در بلندترین نقطه شهر و بر فراز بام ساوه به اهتزاز درآمد.

دبیر کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان ساوه در این آئین گفت: در دهه کرامت ۱۵۰ برنامه در قالب ۴۰ عنوان توسط ۱۹ کانون تخصصی و ۱۵ کانون عمومی اجرا خواهد شد که اهتزاز پرچم در بام ساوه و حضور در نماز جمعه آغازگر برنامه‌های این دهه است.

سیدرضا طباطبایی ضمن قدردانی از مجموعه شورای شهر و شهرداری در ایجاد حال و هوای امام رضایی در سطح شهر خواستار اجرای برنامه‌های متنوع همزمان با دهه کرامت شد و بر ترویج فرهنگ رضوی در جامعه تاکید کرد.

در این آئین معنوی همزمان با قرائت صلوات خاصه و مداحی ذاکرین اهل بیت، پرچم امام رضا (ع) به اهتزاز درآمد و به شرکت کنندگان نبات تبرک اهدا شد.

کد خبر 6100789

دیگر خبرها

  • بزرگترین پرچم مزین به نام امام رضا (ع) در ساوه به اهتزاز درآمد
  • کسب درآمد از ارز دیجیتال بدون سرمایه
  • رشد ۳۰ درصدی درآمد‌های مالیاتی در فروردین ۱۴۰۳
  • درآمد ۶ هزار میلیارد تومانی تفکیک پسماند در تهران!
  • جنگنده جنگ جهانی دوم روسیه بازسازی شد و به پرواز درآمد | ویدئو
  • «مشاغل خاص» زیر تیغ عدالت مالیاتی
  • آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد
  • در هیچ کشوری مانند ایران رهن و اجاره گرفته نمی‌شود
  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • آینده اپل چگونه خواهد بود؟