Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@14:25:19 GMT

ضاربان طلبه جوان در ملارد دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۷۲۵۷

ضاربان طلبه جوان در ملارد دستگیر شدند

جواد جبله با اشاره به ضرب و شتم طلبه جوان در ملارد اظهار داشت: به محض اطلاع پرونده با قرار عدم صلاحیت به شهرستان ملارد ارسال شد و با ورود دادستانی به موضوع دستور دستگیری و جلب ضاربین داده شد.

وی ادامه داد: با اقدام دادستانی رانندگان اتومبیل ۲۰۶ و اتومبیل دنا شناسایی و در حال حاضر هر ۵ ضارب دستگیر شده و با هدف انجام تحقیقات در اختیار پلیس امنیت قرار گرفتند و احتمال اینکه همه این افراد در جریان درگیری دخیل بوده باشند وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد با اشاره به برخورد طلبه جوان با ضاربان افزود: طلبه غیرملبس با حضور در یک بستنی‌فروشی در منطقه ملارد متوجه رفتار‌های غیراخلاقی تنی چند از جوانان بی‌حجاب که با تذکر طلبه در یک رفتار اعتراضی سعی در ایجاد اختلال در نظم و آسایش عمومی و مصدومیت طلبه می‌کنند.

جبله تصریح کرد: علاوه بر ماده ۶۱۴ قانون تعزیرات اسلامی، بحث دیه و شکایت شاکی خصوصی نیز در این پرونده پابرجا خواهد بود و قطعاً مشمول هیچ یک از مقررات تخفیفی نخواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دادستانی و قوه قضائیه با توجه به مقررات و قوانین هیچ تعارفی در اجرای قوانین مربوط به حجاب و اعمال منافی عفت و مجازات مرتکبین ندارد و قطعاً با افراد هنجارشکن و افرادی که با اقدامات خود سبب جریحه‌دار کردن عفت عمومی می‌کنند برخورد می‌کند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ضرب و شتم ضرب و شتم طلبه ملارد حادثه امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۷۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) دشت شقایق ملارد

(تصاویر) دشت شقایق ملارد

دیگر خبرها

  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • (تصاویر) دشت شقایق ملارد
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • ضارب فراری دختران دانش‌آموز که دستگیر شد کیست؟
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد + فیلم