Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

قاضی بابایی که قاضی رسیدگی کننده به پرونده قتل شیرمحندعلی بوده رئیس شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران است و ضمن تکذیب مطالب منتسب به خود، بیان کرد: در خصوص اینکه به نقل از من گفته شده مقتول به‌دنبال انتشار یک عکس در پروفایلش که دارای مضمون توهین به مقدسات بوده بازداشت شده است باید بگویم هیچ اطلاعاتی از این پروفایل در پرونده نیست و من در خصوص پروفایل هیچ صحبتی نکرده‌ام، نمی‌دانم که این موضوعات از کجا مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران خاطرنشان کرد: در مورد اینکه شغل مقتول چه بوده هیچ اطلاعی ندارم و همین الان نیز نمی‌دانم. در مورد اینکه گفته شده است مقتول فریب یک گروه سیاسی را خورده است بنده بی اطلاع هستم، اما اتهامات مرحوم شیرعلی محمدی اعم از توهین به مقدسات دینی و ملی است که کاملا در پرونده مشخص است.
قاضی بابایی ضمن تکذیب گزاره مطرح شده از قول وی مبنی بر اینکه حکم متهمان روشن است گفت: اینکه از قول من گفته‌اند حکم متهمان روشن است کاملا اشتباه و به دور از واقعیت است چرا که تا لحظه انشا رای خودم هم محتوای حکم صادر شده را با توجه به اینکه ممکن است دلیلی پیدا شود تا مسیر پرونده را تغییر دهد نمی‌دانم.
رئیس شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران با بیان اینکه متهم به معاونت در قتل علیرضا شیرمحمدعلی، محکوم به قصاص بوده و نه اعدام اذعان کرد: تمامی اظهارات منتسب شده به متهمان در جلسه دادرسی کذب و اشتباه است، هیچ کدام از این موارد صحیح نیست و با واقعیات موجود در پرونده همخوانی ندارد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۷۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ متهم ‌اصلی ربایش یسنا

دادستان کلاله از شناسایی و دستگیری عوامل اصلی ربایش کودک کلاله ای خبر داد و گفت: ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی "یسنا" دستگیر شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، سیدجواد میردوستی اظهار داشت: متهمان 4 مرد هستند که یکی از آنها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

میردوستی گفت: سه متهم دیگر این‌ پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آنها  تصمیم قانونی اتخاذ خواهدشد.

دادستان کلاله گفت:  بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

دادستان کلاله تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی رسانی خواهد شد.

یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جستجو روز پنج شنبه 13 اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • جزئیات جدید از پرونده مفقودی «یسنا»
  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند
  • عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند
  • دستگیری ۴ متهم ‌اصلی ربایش یسنا
  • وزارت دادگستری آمریکا به دنبال تحریم گوگل است
  • رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • رئیس شورای اسلامی شهر سمنان : اداره کل زندان‌ها از حساب شهرداری ۹۰۰ میلیون برداشت با آنکه به شهرداری بدهکار است
  • نگاهی به بی‌بدن|متهمان ردیف اول قتل که قاتل نیستند!