Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@00:21:15 GMT

مشگین‌شهر محور اجرای طرح‌های حوزه راهداری

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۷۵۰۸

مشگین‌شهر محور اجرای طرح‌های حوزه راهداری

  مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: شهرستان مشگین‌شهر در استان اردبیل مرکز و محور طرح‌ها و برنامه‌های حوزه راهداری است که امیدواریم با عملیاتی شدن آنها تحول و تحرک را در منطقه شاهد باشیم.
علی رحمتی در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون بیش از 42 کیلومتر روکش آسفالت در محورهای اصلی، فرعی و روستائی این شهرستان توسط راهداران پرتلاش دیار سبلان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه از اعتبار مصوب 2 میلیارد تومانی شهرستان فقط 405 میلیون تومان درسال 97 اختصاص یافته است، خاطرنشان کرد: بیشترین طرح‌ها، برنامه‌ها و اقدامات این اداره کل در شهرستان مشگین‌شهر انجام شده است.
عضو شورای اداری استان اردبیل احداث، نصب و تعمیر 10 دستگاه نرده پل در محورهای مواصلاتی شهرستان مشگین‌شهر را یادآور شد و افزود: 37 هزار مترمربع لکه‌گیری راه‌ها، تعمیر و تجهیز ماشین‌آلات، شروع احداث ساختمان جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مشگین‌شهر و خط کشی 400 کیلومتر از حوزه استحفاظی این شهرستان از اقدامات برجسته اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در مشگین‌شهر است.
رحمتی با بیان اینکه روکش آسفالت 10 کیلومتر از محور پارس‌آباد – مشگین‌شهر به زودی آغاز خواهد شد، گفت: با حمایت فرمانداری مشگین‌شهر و طبق تاکید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل راه روستای مشیران مشگین‌شهر نیز به زودی آسفالت خواهد شد.
دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل تصریح کرد: بیشترین طرح‌ها، برنامه‌ها و اقدامات این اداره کل در شهرستان مشگین‌شهر انجام شده است. رحمتی به برنامه‌های مختلف این کمیسیون و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای کاهش تصادفات اشاره کرد و گفت: ما بر رعایت کامل قوانین رانندگی از مردم درخواست داریم تا با فرهنگسازی مناسب و پرهیز از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز در جاده‌ها سفری ایمن داشته باشند.
عضو شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل ساخت، توسعه و احداث راه را از وظایف اداره کل راه و شهرسازی دانست و تصریح کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل وظیفه نگهداری را برعهده دارد و در حوزه‌های مختلف به ویژه حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها طبق قانون با همه توان تلاش می‌کند.
اظهار امیدواری کرد؛ با الحاق معاونت راه روستایی از راه و شهرسازی به راهداری و حمایت فرمانداران شهرستان‌ها در تخصیص اعتبارات راهداری بیش از پیش به اهالی نجیب و ساکنان روستاهای استان خدمت کنیم.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اداره کل راه امام جمعه راهداری و حمل و نقل جاده محورهای مواصلاتی نماینده ولی فقیه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۷۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است

نماینده شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: بهره برداری فاز اول جاده مواصلاتی گوشکی به پل قرح نیازمند اعتبار است.

محمد یعقوب‌باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری فاز اول جاده مواصلاتی سه‌راهی گوشکی به پل قرح، تصریح کرد: به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی انتظار می‌رود تمهیدات لازم برای این پروژه پیش‌بینی شود.

نماینده شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری افزود: با توجه به اینکه ۵۰ درصد جمعیت شهرستان خانمیرزا از محور جاده مواصلاتی آلونی، ده صحرا، جوانمردی تردد می‌کنند، تعریض و بهسازی روکش آسفالت این محور نیازمند تأمین اعتبار است.

باقری تاکید کرد: روکش آسفالت و ترمیم محور سه‌راهی ارمند به بوگر، اجرای طرح‌های آبخیزداری، و گلخانه‌ها و افزایش تخصیص اعتبارات ورزشی به شهرستان خانمیرزا از اولویت مطالبات مردم این منطقه است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۸ مدرسه تخریبی، بیمارستان محلی شهرستان خانمیرزا، ساماندهی سه‌راهی مرادان، اجرای طرح مسکن ملی شهرستان نیازمند توجه ویژه و تأمین اعتبار هستند.

کد خبر 750816

دیگر خبرها

  • بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد در اردبیل فعالیت می کنند
  • ◄ مرگ در جاده ترانزیتی پل فیلهان ممسنی پل رستم جولان می دهد
  • تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • نمایندگی صمت در شهرستان اصلاندوز تاسیس شد
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان