Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-07@00:08:59 GMT

سیل در هند جان بیش از ۶۰ نفر را گرفت

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۸۰۲۱

سیل در هند جان بیش از ۶۰ نفر را گرفت

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ان دی تی وی، بر اثر وقوع سیل در ایالت آسام در شمال شرقی هند، حداقل ۶۰ نفر جان خود را از دست دادند و از سرنوشت چندین نفر دیگر هم اطلاعی در دسترس نیست. بر اساس گزارش ها فقط در ۲۴ ساعت گذشته حداقل ۱۲ نفر کشته شده اند.

سیلاب در آسام به دلیل باران های سنگین موسمی در اوایل ماه ژوئیه آغاز شد و در زمان اوج سیل، بیش از ۶ میلیون نفر در منطقه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر سطح سیلاب در حال کم شدن است، با این حال، هنوز هم ۴، ۴ میلیون نفر در مناطق سیل زده و در ۲۴ ایالت از ۳۳ ایالت حضور دارند. حدود ۱۳۰ هزار نفر در اردوگاه های موقت پناه گرفتند و بیش از ۱۵۰ هزار هکتار زمین کشاورزی بر اثر سیل به زیر آب رفته است.

کد خبر 448755

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۸۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنوردان گمشده در ارتفاعات شهرستان داورزن نجات یافتند

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل رفیعی اظهار کرد: در پی وقوع سیل در ارتفاعات موسوم به شملق مفقودی این ۲ نفر گزارش شده بود که نجاتگران هلال احمر پس از حدود ۲ ساعت تلاش و جست و جو، آنان را پیدا کرده و نجات دادند.

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار افزود: مأموران این جمعیت همچنین پس از رسیدن به صحنه حادثه و مشاهده انسداد جاده روستای ساروق داورزن بر اثر سیلاب و ورود گل و لای، به ۲ خودرو که در مسیر گرفتار شده بودند، امدادرسانی کرده و آنان را از مسیر سیلاب بیرون کشیدند.

وی اظهار کرد: پس از این حادثه و به دنبال بارش‌های شدید ساعات گذشته که منجر به وقوع سیل و ورود گل و لای به منازل روستای سلیمانیه در شرق سبزوار شد، تیم‌های امدادی بلافاصله به این منطقه اعزام شده و به یاری مردم گرفتار شده در سیلاب شتافتند.

رفیعی گفت: تیم‌های امداد و نجات همچنان در حال امدادرسانی به مردم روستای سلیمانیه هستند و با توجه به گزارش‌های دریافتی حدود ۱۰ منزل مسکونی درگیر سیلاب شده‌اند.

کد خبر 6096644

دیگر خبرها

  • شهادت حداقل ۲۱ نفر از جمله ۴ کودک در بمباران بامدادی رفح
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • سیل در افغانستان قربانی گرفت
  • خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟/ اولین پیشنهاد مربیگری به جادوگر رسید
  • شمار کشته‌شدگان سیل در برزیل به ۵۷ نفر رسید
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات داورزن نجات یافتند
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات شهرستان داورزن نجات یافتند
  • سیل و آبگرفتگی در روستای «چنداب» گرمسار
  • ۴ شهرستان خراسان رضوی دچار سیلاب و آبگرفتگی شد
  • تداوم امدادرسانی درپی سیلاب و آب‌گرفتگی دزفول