Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@20:44:29 GMT

روسیه درخصوص حادثه نتفکش ها حق را به ایران داد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۸۷۶۷

روسیه درخصوص حادثه نتفکش ها حق را به ایران داد

سرگئی ریابکوف روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: بدیهی است که استدلال‌هایی که طرف ایرانی برای اثبات اقدامات خود در مورد نفتکش انگلیسی ارائه کرد به مراتب قانع کننده تر از استناد به قوانین تحریمی اتحادیه اروپا است که از سوی مقام‌های دولت محلی جبل الطارق با حمایت لندن در هنگام توقیف نفتکش ایرانی مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ریابکوف افزود: استدلال‌های ایران به مراتب درست تر از استدلال‌های جبل الطارق و لندن است که راهزنی دریایی می‌کنند اما ایران مراقب محیط زیست تنگه هرمز است.
عصر جمعه ۲۸ تیرماه یک فروند نفتکش انگلیسی با نام"stena impero" هنگام عبور از تنگه هرمز به‌علت رعایت نکردن قوانین و مقررات بین‌المللی دریایی بنا به درخواست سازمان بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، توسط یگان شناوری منطقه یکم نیروی دریایی سپاه توقیف شد.
بیش از دو هفته است ابرنفتکشی به نام «گریس ۱» با محموله نفت ایران در جبل الطارق توسط دولت دست نشانده انگلیس در این منطقه توقیف شده است.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۸۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد

محمد طالبی چاری بیان داشت: «در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدوم شدن سه نفر از دانش‌آموزان شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.»

به گزارش مهر، وی ادامه داد: پس از وقوع سانحه، راننده از صحنه متواری شده که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفته و در کمتر از چند ساعت، خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با اشاره به معرفی ۳ مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی، افزود: راننده خودرو نیز دستگیر شده و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل تأکید کرد: ۳ دانش‌آموز دختر آسیب دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از طی مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

وی خاطرنشان کرد: برای ضارب پرونده با اتهاماتی از جمله ایراد صدمه بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی، قرار وثیقه صادر و به لحاظ عجز از ایداع وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

طالبی یادآور شد: خودروی توقیف شده جهت عبرت آموزی در یکی از میادین اصلی شهرستان آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • وقوع حادثه امنیتی در جنوب یمن
  • ریابکوف: کاهش روابط با آمریکا را بررسی می‌کنیم
  • وقوع حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن
  • وقوع حادثه امنیت دریایی در خلیج عدن
  • دیدار نمایندگان روسیه، پاکستان و فیلیپین با خدمه‌های کشتی توقیفی
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • حادثه دریایی در جنوب غرب عدن
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد