Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-05@03:25:33 GMT

چگونه می‌توان عمر باتری آیفون را چند برابر کرد؟

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۸۸۵۷

چگونه می‌توان عمر باتری آیفون را چند برابر کرد؟

بسیاری از کاربران دوست دارند باتری آیفونشان دیرتر از حالت معمول خالی شود. بسیاری از افراد نیز دوست دارند با وجود کاربری بالا از آیفون خود بالاترین حد استفاده را داشته باشند. اما چگونه؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، شما می‌توانید با ایجاد تغییراتی در گوشی خود عمر باتری را چند برابر کنید. البته برای دسترسی به این ویژگی بهتر است گوشی خود را به روزرسانی کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تنظیمات زیادی وجود دارد که می‌توانید برای صرفه جویی در عمر باتری انجام دهید: کاهش روشنایی صفحه، خاموش کردن خدمات موقعیت مکانی برای برنامه‌های خاص و غیرفعال کردن اعلان‌های برخی از برنامه ها. اما ایجاد تغییرات در Refresh برنامه پس زمینه می‌تواند به افزایش عمر باتری را بدون به خطر انداختن قابلیت‌های زیاد افزایش دهد.

اگر می‌خوهید این کار را انجام دهید مراحل زیر را دنبال کنید:

اگر صرفه جویی در عمر باتری و داده اولویت شما باشد، می‌توانید Background App Refresh را کاملا خاموش کنید. به این ترتیب دفعه بعد که شما از آن برنامه بازدید می‌کنید، با آخرین اطلاعات به روز می‌شود.



برای خاموش کردن برنامه Background App Refresh، منوی «تنظیمات» iPhone را باز کنید، روی General را بزنید و Background App Refresh را انتخاب کنید. سپس Background App Refresh را فشار دهید و OFF را انتخاب کنید.

اگر هنوز میخواهید برنامه‌ها در پس زمینه به روزرسانی شوند، اما نمیتوانید اطلاعاتتان را تخلیه کنید، میتوانید تنظیمات آیفون خود را به شکلی برنامه ریزی کنید که برنامه‌ها فقط هنگامی که به یک شبکه Wi-Fi وصل میشوند، تازه شوند. این موضوع احتمالا عمر باتری را حفظ خواهد کرد، زیرا برنامه‌ها بار‌ها تازه می‌شوند.

شما می‌توانید برخی به روزرسانی‌ها را برای زمانی خاص فعال کنید. برای این کار می‌توانید برنامه Refresh سابقه را برای برنامه‌های خاص فعال کنید. برای انجام این کار، مراحل مشابهی را که در اولین بخش توضیح داده شد فعال کنید به جای استفاده از گزینه "Background App Refresh" واقع در بالای صفحه در بخش Background App Refresh در منوی تنظیمات، برای مشاهده برنامه‌های نصب شده روی گوشی خود، پایین بروید.



اگر فقط می‌خواهید برنامه Refresh Background را برای بعضی از برنامه‌ها فعال کنید، بهتر است اول ببینید کدام برنامه‌ها باتری بیشتری مصرف می‌کنند. برای این کار، سری به بخش «تنظیمات» آیفون خود بزنید و Battery را انتخاب کرده و به بخش زیر Battery use by app بروید. این منطقه به شما نشان می‌دهد که کدام برنامه بیشترین باتری را مصرف می‌کند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: علم و فناوری گوشی هوشمند آیفون گوشی آیفون باتری گوشی باتری آیفون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۸۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر | افشای طرح آیفون ۱۶ | سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از سایت مک‌روموس، ️سیستم مگ‌سیف اولین‌بار با سری آیفون ۱۲ به گوشی‌های اپل راه یافت و شارژ آیفون را راحت‌تر از قبل کرد. این سیستم به حلقه‌ای از آهن‌ربا و سیم‌پیچ نیاز دارد.

به نظر می‌رسد که اپل در نسل جدید گوشی آیفون ضخامت این حلقه را کمتر کرده است.

در شکل ظاهری نیز آیفون ۱۶ با سری ۱۵ تفاوت‌هایی دارد که در عکس مشاهده می‌فرمایید.

شهریورماه، زمان رویداد اپل و معرفی این سری خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

پرتاب به آینده با اینترنت ۵.۵G | چینی ها استارت زدند کد خبر 849084 برچسب‌ها شرکت اپل باتری اینترنت آیفون موبایل

دیگر خبرها

  • طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر
  • خودروی جدید نیسان؛ کوچک، مانورپذیر و ساکت!
  • نگاهی به چالش تاکسی های برقی برای مالکان| در صورت تصادف تاکسی های برقی، عملکرد بیمه باید چگونه باشد؟
  • تلاش امریکا برای ذخیره انرژی با تولید باتری‌های سدیم‌یونی
  • افشای طرح آیفون ۱۶؛ سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود
  • تصاویر | افشای طرح آیفون ۱۶ | سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود
  • تبلت جدید HTC باتری بزرگ و اندروید ۱۴ دارد
  • نسل جدید خودروهای برقی چین در راه بازار
  • پرچمدار ویوو با باتری غول‌پیکر معرفی شد/ عکس
  • جییو 07 ؛ یک سدان عالی از جیلی در آستانه ورود به بازار قرار دارد (+تصاویر)