Web Analytics Made Easy - Statcounter

  مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: خانم سالخورده ای که تصاویر به زنجیر کشیده شدنش منتشر شده بود به بیمارستان منتقل شده است.   سعید فریور در گفتگو با ندای‌ارومیه در خصوص تصویر اسفناک منتشر شده از خانمی سالخورده که در یک منزل به زنجیر کشیده بود، اظهار کرد: به محض اطلاع از وضعیت مادری که تصویر به زنجیر کشیدنش منتشر شده، به همراه تیم اورژانس اجتماعی در محل حاضر شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این فرد یک بیمار ذهنی است که توسط پسرش به زنجیر کشیده شده بود.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی تصریح کرد: فردی نیز در آن جا حضور داشت که از رسیدگی به وضعیت این خانم توسط بهزیستی ممانعت می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: این فرد به بیمارستان منتقل شده و اکنون تحت مراقبت است.   به گفته رییس اداره بهزیستی ارومیه این بانوی مسن که دارای مشکل اسکیزوفرنی حاد بوده است، توسط اکیپ‌های این نهاد به بیمارستان رازی ارومیه منتقل شد.

این بانوی ارومیه‌ای که سابقه بستری شدن در بیمارستان روانی رازی را دارد، پس از اذیت و آزار همسایه‌ها توسط فرزند خود در حیات خانه زنجیر شده بود که با حضور اکیپ‌های انتظامی و فوریت‌های اجتماعی و پزشکی به بیمارستان انتقال یافت.

این بانو آسیب جسمی و زخمی نبود و به مرکز روانی رازی منتقل شده و در صورتی که فرزند خانواده از نگهداری مادر بیمار خود، خودداری کند، بهزیستی ارومیه حاضر به نگهداری رایگان این فرد است.

روز گذشته انتشار تصاویری اسفناک از به زنجیر کشیده شدن یک خانم سالخورده در شبکه‌های اجتماعی ارومیه موجب تاثر عموم مخاطبین و درخواست رسیدگی سریع به وضعیت وی شده بود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: حوادث ارومیه بیمار ذهنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۹۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!

تصویر تازه ای که از پسر فرهاد مجیدی منتشر شده، خیلی ها را غافلگیر کرده است.

طرفداری | فرهاد مجیدی تصویری را کنار پسرش به اشتراک گذاشت.

فرهاد مجیدی این روزها به دور از دنیای فوتبال و در امارات مشغول استراحت کنار خانواده اش است و حضور فعالی هم در اینستاگرام دارد. حالا او در جدیدترین مورد، تصویری از خودش کنار پسرش، بردیا مجیدی را به اشتراک گذاشته است.

نکته جالب این عکس که بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی هم به آن اشاره کردند، بزرگ شدن پسر فرهاد مجیدی و تغییر ظاهر اوست.

فرهاد مجیدی و بردیا مجیدی

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • پیکرهای 392 شهید از بیمارستان ناصر در غزه بیرون کشیده شد
  • ماجرای عکس تکان‌دهنده «آلن دلون» که جهان را شوکه کرد