Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا حسینی شامگاه یکشنبه در جلسه کارگروه گردشگری دریاچه ارومیه با بیان اینکه حضور گردشگران تابستانی در حاشیه دریاچه ارومیه قابل توجه است، افزود: تامین زیرساخت‌های گردشگری در سواحل این دریاچه بسیار ضروری است و دستگاه‌های مسوول باید در این خصوص به سرعت وارد عمل شوند.

رضا حسینی اضافه کرد: در روزها و هفته‌های اخیر شاهد حضور پرشور مردم بومی و گردشگران از استان‌های مختلف کشور در سواحل دریاچه ارومیه بوده‌ایم ولی آن طور که باید و شاید، امکانات زیرساختی در این خصوص مهیا نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: باید اقداماتی در سواحل این دریاچه انجام گیرد که علاوه بر جذب گردشگر و مسافر، آسایش خاطر را برای استفاده‌کنندگان از دریاچه فراهم آورد.

وی با بیان اینکه جاده شهید کلانتری پذیرای بیشترین مسافران تابستانی دریاچه ارومیه بوده است، بیان کرد: تمهیداتی اندیشیده شده تا دهکده ساحلی چی چست، منطقه قالقاچی، منطقه کاظم داشی و دیگر مناطق حاشیه‌ای نیز برای جذب گردشگر مهیا شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: سرمایه‌گذاری با حجم بسیار زیاد، نیاز اصلی امروز گردشگری دریاچه ارومیه است که راه جذب این سرمایه‌گذاران، ایجاد زیرساخت‌ها و حضور قابل توجه گردشگران به شمار می‌رود.

حسینی راه‌اندازی سرویس بهداشتی و حمام در محل‌های حضور گردشگران دریاچه ارومیه را ضروری دانست و گفت: گلایه‌های بسیاری در این خصوص وجود دارد در حالی که می‌توان با همراهی بخش خصوصی، این امکانات را در کمترین فرصت ایجاد و زمینه رضایت شهروندان و گردشگران را فراهم کرد.

وی همچنین بر رعایت شئون اسلامی در راستای استفاده بانوان از دریاچه ارومیه نیز تاکید کرد و افزود: می‌توان با تمهیدات ویژه‌ای این امر را میسر کرد تا ضمن رعایت شئون اسلامی، بانوان نیز از این فرصت گردشگری به بهترین شکل ممکن بهره ببرند.

در این جلسه روسای ادارات مرتبط در خصوص اقدامات انجام شده برای پذیرایی هرچه بهتر از گردشگران نوروزی گزارشی ارائه کردند.

با توجه به افزایش قابل توجه آب دریاچه ارومیه، امسال شاهد حضور پرشور گردشگران در سواحل دریاچه ارومیه بوده‌ایم به طوری که به ویژه در روزهای تعطیل صدها خودرو در هرکدام از سواحل شناخته شده دریاچه ارومیه برای استفاده از ظرفیت گردشگری این مناطق حضور می‌یابند.

۸۱۳۷/‏۳۰۷۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دریاچه ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۹۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بکرترین دریاچه لرستان در دل طبیعت (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تشکیل یک دریاچه فصلی در کویر اصفهان (فیلم) لحظه اتصال ۵ رود به دریاچه ارومیه (فیلم) آخرین وضعیت دریاچه ارومیه (فیلم)

دیگر خبرها

  • «ارومیه» واقعا احیا شد؟
  • بکرترین دریاچه لرستان در دل طبیعت (فیلم)
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • اتصال ۵ رود به دریاچه ارومیه
  • لحظه اتصال ۵ رود به دریاچه ارومیه (فیلم)
  • (ویدئو) لحظه اتصال ۵ رود به دریاچه ارومیه
  • فیلم | تصاویر هوایی از لحظه اتصال ۵ رود به دریاچه ارومیه
  • تصاویر اتصال 5 رودخانه به دریاچه ارومیه
  • تصاویر منحصربفرد از لحظه ورود همزمان ۵ رود به دریاچه ارومیه
  • تخلیه بوستان‌های ساحلی دزفول در پی افزایش دبی «دز»/ هشدار خودداری از حضور در مناطق تفریحی