Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-04@11:23:41 GMT

نامه علیرضا خمسه به کلاغ‌ها و سگ‌های ایران

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۰۰۰۲

آفتاب‌‌نیوز :

انتشار ویدئویی از استندآپ کمدی علیرضا خمسه در کانادا که به بروز برخی از اعتراضات و انتقادهای کاربران در فضای مجازی انجامید، موجب شد تا این هنرمند با نگارش یادداشتی کوتاه، با لحنی طنز پاسخگوی این گلایه‌ها باشد. گلایه‌هایی که به نظر می‌رسد بدون توجه به ماهیت مطایبه آمیز استندآپ کمدی خمسه و کارنامه آشنای او در این حوزه، صرفاً واکنشی هیجانی و برخاسته از شرایط اجتماعی و اقتصادی امروز جامعه بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب آنکه در این باره حتی برخی دست به هک کردن پیج اینستاگرام خمسه نیز زده اند که قطعاً رفتاری دور از شان مردم ایران بوده و منطقی تلقی نیست.

یادداشت خمسه را بخوانید:

حضور محترم کلاغها و سگهای نازنین سرزمین ایران زمین، عرض سلام و ادب و احترام دارم.

اینجانب علیرضا خمسه که مدتی است به نوع پیشرفته‌ای از سندروم شاپرک (سندرومی که بیمار با ابتلا به آن فکر می‌کند مرغ همسایه غازه) مبتلا هستم و مراحل درمان را طی می کنم. صادقانه اقرار می‌کنم که تا همین دیروز نمی‌دانستم برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی کشور بدون جیره و مواجب و کاملاً خودجوش و عاشقانه از حریم سیاسی و امنیتی شما صیانت می‌کنند، و گرنه اسائه ادب نمی‌کردم و ناجوانمردانه شما عزیزان را با همتایان به اصطلاح «نایس» خارجی‌تان مقایسه نمی‌کردم.

فلذا ضمن پوزش از این غفلت و خود باختگی قول می‌دهم ضمن طی مراحل درمانم از این پس بدون هماهنگی با حافظان بی‌مزد و منت شما قدمی از قدم برندارم و همیشه با الفاظ محترمانه و مودبانه از شما بزرگواران یاد کنم. در حال حاضر هم مشغول خودزنی هستم تا بلکه درس عبرتی شود برای آن دسته از به اصطلاح کمدین‌هایی که قصد داشتند در برنامه‌های آینده‌شان از موش‌ها، گربه‌ها، حشرات و مورچه‌های نازنین کشور مایه بگذارند.

ضمنا سخنی هم با آن دسته از کاربران شبکه‌های اجتماعی دارم که به جای بی‌تفاوتی نسبت به مسائل اقتصادی و اجتماعی اقشار زحمتکش جامعه، همیشه هشیار و بیدار مسایل مهمتر کشور هستند. درود بر شما... .

منبع: بانی فیلم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: علیرضا خمسه استندآپ کانادا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۰۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان 0-0 گل گهر؛ گزارش زنده

مس رفسنجان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال ایران میزبان گل گهر سیرجان است...

طرفداری| تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف گل گهر سیرجان رفت.

اطلاعات بازی

هفته بیست و پنجم لیگ برتر بیست و سوم ایران؛ جام خلیج فارس

بازی: مس رفسنجان - گل گهر سیرجان

تاریخ و زمان: چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403؛ ساعت 17:45

مکان: شهدای صنعت مس - رفسنجان

داور: سید رضا مهدوی | کمک‌ها: امیررضا آشورماهانی، احمد سلطانی و احسان اکبری | ناظر: علیرضا کهوری

ترکیب مس رفسنجان: حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان، سعید واسعی، محمد مهدی محبی و سجاد شهباززاده

سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب گل گهر:

محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‍ پور، علیرضا علیزاده، بهنام برزای، علیرضا کوشکی، مهدی تیکدری، سعید سحرخیزان، روبرتو تورس، سامان فلاح، احمدرضا زنده روح و قائم اسلامی خواه

سرمربی: مارینوس اوزونیدیس

کارت زرد: -

کارت قرمز: -

گل: -

گزارش بازی

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • مذاکره با بازیگران «عشق» ادامه دارد / نگارش فیلمنامه بر اساس واقعیت‌های اجتماعی
  • این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!
  • تولد ستاره خوشتیپ پرسپولیسی در کنار پدرش + عکس
  • حمله برق‌آسای یک شاهین برای سرقت ساندویچ! (فیلم)
  • ضرورت ساماندهی تور‌های بدون مجوز برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی
  • جشن تولد پسر پرسپولیس بعد از برد خانگی
  • واکنش کاربران به دروغ‌های بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به دروغ‌های بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • گزارش BBC در باره نیکا شاه کرمی تناقض های متعدد دارد
  • مس رفسنجان 0-0 گل گهر؛ گزارش زنده