Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعداد کتابخانه‌هایی که از سوی خیرین و دولت در تبریز و شهرهای دیگر احداث شده رو به افزایش بوده و بنا به اعلام مسئولان در سال‌های اخیر نزدیک به ۱۰ کتابخانه در استان احداث و بهره‌برداری شده است. همزمان با این توسعه فیزیکی، کتابخوانی هم رو به رشد بوده و این در حالی است که در برخی شهرهای استان کتابخانه مناسبی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان ‌شرقی در این باره گفت: در سه ماه اول سال جاری استقبال از کتابخانه‌های عمومی استان افزایش محسوسی داشته و ۲۸۰ هزار جلد کتاب در آذربایجان شرقی به امانت گرفته شده است. این آمار فعالان کتابخوانی را به افزایش خدمات ترغیب می‌کند. «شهرام خدایی» درباره اجرای پروژه‌های جدید در شهرهای فاقد کتابخانه مطلوب عنوان کرد: روند احداث کتابخانه در شهرهای فاقد کتابخانه با همکاری خیرین و شهرداری‌ها و بودجه دولتی ادامه خواهد داشت و در همین زمینه یکی از بزرگ‌ترین کتابخانه‌های استان در شهر جدید سهند در ۳ طبقه و در ۳ هزار متر مربع احداث می‌شود. خدایی درباره روند اجرایی این طرح بیان کرد:‌ این کتابخانه ۶۰ درصد پیشرفت داشته و ۶ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است و امیدواریم هرچه سریع‌تر اتمام و تجهیز شود.

کد خبر 448759

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تبریز استان آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۰۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ محمدجعفر عظمائی افزود: ۴۹ فقره پروانه بهره‌برداری معدن (بهره‌برداری از معدن جدید) با میزان سرمایه‌گذاری حدود ۲۰۰ میلیارد تومان و اشتغال ۲۰۰ نفر در سال گذشته صادر شده که درمقایسه با سال ۱۴۰۱ افزایش ۵۳ درصدی داشته است.

وی گفت: پارسال ۲۹ فقره گواهی کشف معدن با مساحت حدود ۱۶۲ کیلومتر مربع صادر شده است که درمقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳برابر در مساحت افزایش یافته که این موضوع نیز افزایش علاقه مندی برای توسعه فعالیت‌های معدنی در استان را نشان می‌دهد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به احیا و فعال سازی ۳۰ معدن در سال ۱۴۰۲ افزود: پارسال حدود ۲.۳ همت حقوق دولتی معادن در این استان وصول شد.

دیگر خبرها

  • ساخت ۵۰۰ کیلومتر راه درآذربایجان غربی دردولت سیزدهم
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • افزایش ۱۱.۱۵ درصدی مبادلات گمرکی آذربایجان شرقی
  • مبادلات گمرکی آذربایجان شرقی ۱۱.۱۵ درصد افزایش یافت
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی
  • تجلیل از رئیس دادگاه بخش سراجو در مراغه