Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-08@14:56:16 GMT

جلسه علنی مجلس با ۸۹ کرسی خالی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۰۱۸۹

جلسه علنی مجلس با ۸۹ کرسی خالی آغاز شد

خبرگزاری میزان- جلسه علنی امروز دوشنبه ۳۱ تیر ماه مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل با حضور ۲۰۱ نفر از نمایندگان آغاز شد. تاریخ انتشار: 08:35 - 31 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۵۱۰۹

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، سیصد و چهل و ششمین جلسه علنی امروز (دوشنبه ۳۱ تیرماه) مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل و با ۲۰۱ نفر از نمایندگان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریاست این جلسه را علی لاریجانی برعهده دارد.
سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی دستور کار صحن علنی امروز را به شرح زیر قرائت کرد:

ادامه رسیدگی به کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مورد لایحه کمک به ساماندهی پسماند‌های عادی با اولویت استان‌های ساحلی و کلان شهر‌ها با مشارکت بخش غیردولتی

گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در مورد لایحه دو فوریتی اصلاح بند الف تبصره ۱۱ ماده واحده قانون بودجه سال ۹۸

گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح دو فوریتی الزام بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی و حذف سود و جریمه مضاعف از بدهی تسهیل گیرندگان

گزارش کمیسیون آیین نامه داخلی در مورد طرح اصلاح موادی از قانون آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی

گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد پذیرش خارج از ظرفیت دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی

گزارش کمیسیون اقتصادی درمورد رد طرح یک فوریتی راه اندازی و استفاده از پیام رسان‌های مالی و اتعقاد پیمان‌های پولی دوجانبه و چندجانبه در تجارت خارجی

گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات فناوری در مورد حادثه آتش سوزی مدرسه دخترانه در زاهدان
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نطق و تذکر دستور جلسه صحن علنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۰۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بررسی جزییات پیش‌نویس سند ملی توسعه فناوری‌های کوانتومی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه ۱۹۹ شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور به ریاست حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

ایمان افتخاری، دبیر ستاد علم، فناوری و نوآوری شورای عالی انقلاب فرهنگی، پس از این جلسه در خصوص نهایی‌سازی پیش‌نویس سند ملی توسعه علوم و فناوری‌های کوانتومی بیان کرد: در جلسه ۱۹۸ مورخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور پیش‌نویس سند ملی توسعه علوم و فناوری‌های کوانتومی مطرح و به اتفاق آراء کلیات آن تصویب و مقرر شد جزئیات سند مذکور در جلسات آتی شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: در این جلسه ابتدا اصول و مبانی ارزشی سند مورد بحث قرار گرفت و لزوم توجه به این مبانی و اصول در تمام ابعاد علم و فناوری‌های کوانتوم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. مقرر شد در پیوست سند به تفصیل بیشتری از منظر فلسفه علم و فناوری به این حوزه پرداخته شود.

افتخاری بیان کرد: سپس برخی بندهای چشم‌انداز، اهداف کلان و شاخص‌های ارزیابی به‌منظور ارتقای امنیت ملی، تأمین نیازهای راهبردی و خلق ارزش افزوده در اقتصاد دانش‌بنیان در ۷ محور اصلی آموزش عالی و نیروی انسانی، دستاوردهای علمی، پژوهش‌های کابردی، توسعه فناوری و توسعه محصول، اثربخشی، زیست‌بوم نوآوری و مشارکت بین‌المللی در این حوزه مطرح شدند که در پایان به اتفاق آراء بخش اصول و مبانی، چشم انداز و قسمت‌هایی از اهداف کلان و شاخص‌ها با انجام برخی اصلاحات تصویب شد.

دبیر ستاد علم، فناوری و نوآوری گفت: در این جلسه، ستاد میزبان تعدادی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شریف بود که در حوزه‌های مرتبط با سیاستگذاری علم و فناوری به تحصیل مشغول هستند. به این ترتیب، این فرصت برای دانشجویان مستعد کشور، که فعالان آینده حکمرانی علم و فناوری ما هستند، فراهم شد تا فرآیند تصمیم‌گیری و سیاستگذاری، و تنوع مباحث آن را از نزدیک مشاهده کنند.

دبیر شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور در خصوص شایعات تغییر در مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی ضمن تأکید بر رصد تغییرات میدانی مرتبط با مصوبات در شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: هیچ گونه تغییری در این مصوبه صورت نپذیرفته است.

کد خبر 6100577

دیگر خبرها

  • آغاز بررسی جزئیات پیش‌نویس سند ملی توسعه علوم و فناوری‌های کوانتومی
  • آغاز بررسی جزییات پیش‌نویس سند ملی توسعه فناوری‌های کوانتومی
  • اصلاح آیین‌نامه داخلی مجلس، گام مهمی در روند قانون‌گذاری است
  • ساخت و ساز در پارک لاله متوقف شد
  • کشاورزی در خطر اپیدمی! مجلس به دنبال حل مشکل واردات نهاده‌های کشاورزی
  • تضارب آراء در سیاست‌های ارزی طبیعی است
  • جزئیات جلسه ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با مخبر
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟