Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@07:47:26 GMT

پیش بینی باران ۳ روزه در ۱۱ استان

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۰۲۸۶

سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران طی امروز، فردا و روز چهارشنبه در ۱۱ استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری در ساعات بعدازظهر و اوایل امشب برای برخی مناطق استان‌های هرمزگان، فارس، جنوب استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رگبار پراکنده همراه با رعد و برف و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا و پس فردا (سه شنبه و چهارشنبه) علاوه بر این مناطق در برخی مناطق زاگرس مرکزی نیز افزایش ابر،‌ رگبار پراکنده همراه با صاعقه و وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده است.   طی سه روز آینده در استان‌های خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل، جنوب خراسان رضوی، یزد، شرق کرمان، جنوب سمنان و شرق اصفهان وزش باد شدید همراه با گرد و خاک موجب کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی خواهد شد.   در ساعات بعدازظهر امروز و اوایل شب برای ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های سمنان، گلستان، تهران،‌البرز و قزوین و روز سه شنبه علاوه بر این مناطق در ارتفاعات استان زنجان نیز رگبار و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.   سه شنبه و چهارشنبه در استان‌های گیلان و مازندران بارش پراکنده روی می‌دهد و فردا دریای خزر مواج خواهد بود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۰۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما سازمان هواشناسی امروز برای برخی مناطق شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و افزایش ابر و رگبار پراکنده و درسایر مناطق کشور جوی آرام پیش بینی کرد.
امروز در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی مناطقی از استان کردستان زنجان اردبیل و ارتفاعات مرکزی و غربی البرز در استان‌های گیلان و مازندران شاهد رگبارموقتی باران و وزش باد خواهیم بود.
در ساعات بعد از ظهر مناطقی از جنوب شرق کشور از جمله شرق سیستان و بلوچستان رگبار باران دور از انتظار نیست.
از فردا دوشنبه نیز سامانه بارشی جدید از غرب وارد کشور می‌شود و در نوار غربی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران، غرب سواحل دریای خزر و اصفهان، مجدد رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد آغاز خواهد شد.
بارش‌ها فردا در استان‌های کرمانشاه، غرب کردستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، بخش‌هایی از استان اردبیل زنجان و گیلان، مازندران و شمال قزوین شدیدخواهد بود.
برای این مناطق هشدار سطح نارنجی صادر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر/ دریا متلاطم است
  • پیش بینی رگبار پراکنده باران در یزد
  • پیش بینی وزش باد نسبتاً شدید و کاهش نسبی دما در البرز
  • سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود
  • پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان زنجان
  • رگبار شدید و رعد و برق در ۵ استان از فردا | تداوم بارش‌ها تا آخر هفته در این مناطق | وزش و باد و گرد وخاک در بخش‌هایی از کشور
  • احتمال افزایش ابر و رگبار پراکنده در اراک
  • احتمال افزایش ابر و رگبار پراکنده
  • افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده
  • هشدار هواشناسی برای وزش باد شدید و احتمال رگبار و رعدوبرق در تهران