Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت ووشو استان هرمزگان و مربى تیم ملى ووشو با بیان اینکه تاکنون براى کسى شاخ‌وشانه نکشیده‌ام، تصریح کرد: حذف شاگردان نوعى خودزنى است، تلاشم اصلاح آن‌هاست.

علیرضا بهرمن که این روزها به‌عنوان مربى تیم ملى ووشو مشغول آماده‌سازى ملى‌پوشان جوانان جهت حضور در پیکارهاى قهرمانى آسیاست در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، گفت: چند ماهی است به‌اتفاق فرشاد عربی سرمربی بخش تالو، سخت مشغول آماده‌سازى ملى‌پوشان هستیم و همه توانمان را جهت بالا بردن پرچم مقدس ایران اسلامی در رقابت‌هاى پیش رو بکار گرفته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وى افزود: تاکنون ملى‌پوشان تمرینات سخت و طاقت‌فرسایى را پشت سر گذاشته‌اند و امیدوارم این تلاش‌ها منجر به کسب افتخار براى کشورمان شود.

مربى تیم ملى ووشو جوانان جمهورى اسلامى ایران در ادامه اظهار کرد: با توجه به بالا بودن هزینه‌ها و افزایش سرسام‌آور ارز، تلاشمان بر این است کسانى اعزام شوند که براى کشور مدال کسب کنند چرا که در این شرایط اقتصادى دشوار، بیت‌المال بایستى به‌درستی هزینه شود.

بهرمن با بیان اینکه گام دوم انقلاب را به دنیای ورزش معرفى مى‌کنیم، تصریح کرد: ملی‌پوشان این دهه همگى جوانان نسل انقلاب‌اند و تلاش مى‌کنیم در گام دوم انقلاب، جوانان ولایتمدار، الگویى تمام‌عیار براى ورزشکاران دنیا و سفیران فرهنگى جمهورى اسلامى ایران تلقى شوند.

وى به حواشى پیش‌آمده که سال گذشته در ووشوى استان رخ داد اشاره کرد و افزود: تاکنون براى کسى شاخ‌وشانه نکشیده‌ام و خود را اسیر حاشیه‌ها نکرده‌ام، سکوتم باعث شد که حاشیه‌سازان به‌اشتباه خود پى ببرند و عذرخواهى کنند البته جا دارد از اعضای فداکار هیئت که هجمه‌های سنگینی را متحمل شدند، تشکر کنم و دست تک‌تکشان را می‌بوسم چراکه همگان شاهد بودند که هیئت ووشوی استان پیشرفت‌های چشمگیری را طی یک سال اخیر پشت سر گذاشت. مگر می‌شود به حواشی دامن زد و رشد و توسعه حاصل شود.

رئیس هیئت ووشو هرمزگان با بیان اینکه هدفم اصلاح شاگردان است نه حذف آن‌ها، بیان کرد: بنده پیش از آنکه مدیر ورزشى باشم یک مربى ورزش هستم و کار معلم اصلاح امور است نه حذف و تخریب شاگردانش. در واقع حذف شاگردان نوعی خودزنی است چراکه حاصل عمر ورزشی ما در زمینه قهرمان‌پروری محسوب می‌شوند.

بهرمن ادامه داد: سال قبل یکى دو تن از ورزشکاران ما را با هدف ضربه زدن به پیکره هیئت وارد حاشیه کردند اما نه‌تنها به هیئت آسیبى وارد نشد بلکه بازنده اصلى، عاملان حاشیه و خود ورزشکاران بودند.

وى اضافه کرد: جهت کمک به روند فعالیت‌های فرهنگى و بازرسى هیئت، افرادى را به سیستم اضافه کردیم و همگى شاهد بودیم که چگونه این هیئت در صدر برنامه‌هاى فرهنگى قرار گرفت و این موضوع تا جایى پیش رفت که سال قبل بیش از ٢٠ نفر از اعضاء را با هزینه مالی اسپانسر جهت حضور در پیاده‌روى اربعین حسینى(ع) به کربلاى معلى اعزام کردیم و مسئولان بازرسى با فعالیت شبانه‌روزى خود اکثر هیئت‌های کم‌کار شهرستانى را به فعالیت وا داشتند و حتى با نظارت دقیقشان، ووشو را به نقاط دورافتاده استان بردند.

رئیس هیئت ووشو استان هرمزگان با بیان اینکه فعالیت فرهنگى کار سیاسى نیست، عنوان کرد: افراد مخرب در جهت تخریب ما فعالیت‌هاى فرهنگى هیئت را مورد هدف قرار داده بودند و در فضاى مجازى و رسانه‌اى، فعالیت‌هاى فرهنگى را نوعى کار سیاسى جلوه مى‌دادند تا با تشویش اذهان عمومى به پیکره هیئت ضربه وارد کنند.

بهرمن با بیان اینکه برخى‌ها از فعالیت گسترده هیئت ووشوى استان در بخش فرهنگى ناراحت هستند، گفت: فعالیت فرهنگى مهم‌ترین بخش در هر هیئت است چراکه امروزه فضاى مخرب مجازى باعث شده است بسیارى از ورزشکاران، ارزش‌ها را از یاد ببرند و اساساً تغییرات در هیئت ما بر دو اصل بنا نهاده شده است، ابتدا فضاى فرهنگى و سپس قهرمان‌پرورى و اگر این دو درهم‌آمیخته شود مى‌توان از یک قهرمان، پهلوان ساخت.

وى با اشاره به ارسال متنى شامل تهمت و افترا از سوى حاشیه‌سازان به تلفن همراه مسئولان وزارت ورزش و نهادهاى امنیتى استان یادآور شد: متنى تند شامل موارد غیراخلاقى خطاب به بنده و مسئولان فدراسیون از طریق یک خط ایرانسل ناشناس که بعدها با پیگیرى پلیس فتا مشخص شد متعلق به یک تبعه اهل افغانستان است از سوى عاملان حاشیه به تلفن همراه مسئولان وزارتخانه، مدیران استانی و نهادهاى امنیتى ارسال شد که به لطف خدا راه به‌جایی نبرد چراکه هدف ما براى همگان روشن است و در طول عمر خود همه تلاشمان پرورش نیروهاى مؤمن و انقلابی و اقتدار جمهورى اسلامى ایران درصحنه‌های مختلف بین‌المللى ورزش بوده و هست.

رئیس هیئت ووشو استان هرمزگان با بیان اینکه قهرمانان ما بایستى حواسشان را جمع کنند که در دام حاشیه گرفتار نشوند، اضافه کرد: سال گذشته در یک اقدام ناجوانمردانه و به‌دوراز اخلاق با فریب یکى از قهرمانان ما، این ورزشکار را وادار کردند که در فضاى مجازى جهت تشویش اذهان عمومى اعلام کند که اگر به اردوى تیم ملى دعوت نشود مدال‌هاى خود را جلوى درب اداره کل ورزش و جوانان استان مى‌سوزاند و غافل از آن بودند که این ترفندها براى جامعه ورزش، کهنه و بسیار پیش‌پاافتاده است.

مربى تیم ملى ووشو افزود: عاملان حاشیه با این اقدام خود یکى از استعدادهاى ووشوى استان را سوزاندند و کارى کردند که نگاه مثبت مسئولان فدراسیون و کادر فنى از روى این ورزشکار که سال‌ها براى او زحمت‌کشیده بودیم برداشته شود و من این کار زشت آنان را به خدا واگذار مى‌کنم.

وى تصریح کرد: اکنون ورزشکاران فریب‌خورده پشیمان‌اند و به‌اشتباه خود پى برده‌اند و بنده هم از طریق همین رسانه قول مى‌دهم همه تلاشم را براى حضور مجدد آنان به عرصه قهرمانى و ملى بکار گیرم.

بهرمن با بیان اینکه مصاحبه طاهر قاسمی را با ایسنا خواندم و ای‌کاش شفاف‌تر توضیح می‌داد چراکه مردم باید بدانند که چه کسانی و با چه انگیزه‌ای قصد ضربه زدن به یک هیئت فرهنگی و ورزشی داشتند، اضافه کرد: باید بگویم افرادی که در کنارش قرارگرفته بودند برای کمک به او نبودند بلکه به خاطر کینه و کدورتی که از ما به‌واسطه جابجایی نایب‌رئیس بانوان هیئت به دل داشتند، کنارش ایستاده بودند. در واقع آنان طاهر را طعمه قرار داده و به حاشیه بردند و مقصر اصلی در جا ماندن وی از تیم ملی هستند. ورزشکاران حرفه‌ای به کسب افتخار برای کشورشان فکر می‌کنند نه دامن زدن به حاشیه.

مربى تیم ملى ووشوى جوانان کشورمان در پایان از حمایت‌هاى بى‌شائبه رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان نسبت به هیئت ووشو استان هرمزگان و همچنین اعضای پرتلاش هیئت تقدیر و تشکر کرد.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اداره کل ورزش و جوانان ارز فتا مدیرکل ورزش و جوانان موبایل قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۰۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی گوگل روی موبایل کارآمدتر می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تک رادار، AssembleDebug کاربری در توییتر، جزییات این آپدیت را در اختیار چند رسانه قرار داده است.

PiunikaWeb چشم اندازی به این ویژگی دریافت کرده و عملکرد آن خارق العاده به نظر می رسد. قابلیت افزودن باکس برای نوشتن متن، باکس داده های هوش مصنوعی را به یک پنجره کوچک شناور در پایین نمایشگر موبایل تبدیل می کند که حتی در صورت بسته شدن اپ، باز می ماند. به عنوان مثال فرد می تواند هنگام جستجو در اینترنت یا کنترل ایمیل هایش با جمینی صحبت کند.

AssembleDebug توانسته هنگامیکه اپ ایکس را در موبایلش باز کرده بود، پنجره مذکور را باز و آن را فعال کند. ویدئوی دموی او نشان می دهد این پنجره به طور دقیق مانند اپ جمینی کار می کند. به طور دقیق تر فرد سوالی می پرسد و چند ثانیه بعد پاسخی با ذکر لینک منابع، تصاویر و همچنین ویدئوهای یوتیوب ظاهر می شود. البته ممکن است نمایش این پاسخ ها، اپی که در زیر آن فعال است را تار کند.

از سوی دیگر باید به این هم اشاره کرد که این باکس چند وجهی است بنابراین فرد می تواند سوال را بنویسد، به طور زبانی به هوش مصنوعی دستور دهد یا عکسی را آپلود کند.

دیگر تغییرات مهم این به روزرسانی آن است که جمینی روی موبایل های اندروید قابلیت دریافت انواع فایل ها در کنار عکس را خواهد داشت. تصاویر نشان می دهند که یک آزماینده یک PDF را آپلود می‌کند و سپس از هوش مصنوعی می‌خواهد متن داخل آن را خلاصه کند. ظاهرا این ویژگی نسخه فعلی جمینی نیز وجود دارد اما با فعال کردن آن هیچ اتفاقی نمی افتد. نشریه اندروید اتوریتی تخمین می زند این آپدیت ها مخصوص بخش Workspace گوگل یا Gemini Advanced یا هر دو آنها باشد.

دومین ابزار جالب قابلیت گزینش متن(Select Text) است. در حال حاضر اگر کاربر بخش کوچکی از یک متن را بخواهد در جمینی کپی کند، باید تمام آن را کپی کند. اما قابلیت گزینش متن این چالش را برطرف می کند و به فرد اجازه می دهد بخش خاصی از یک خط یا پاراگراف را کپی کند.

کد خبر 6087356 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • مريم طوسى قهرمان مسابقه معتبر SAC آمريكا
  • ببینید | دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • تجلیل از فعالان و سفیران سلامت دانش آموزی آذربایجان غربی
  • فیلم/ بازداشت ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • فیلم| بازداشت ۷۴ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران + فیلم
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • هوش مصنوعی گوگل روی موبایل کارآمدتر می‌شود