Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@12:25:42 GMT

ایجاد اشتغال در کانون های مساجد شهر افوس

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۰۹۷۹

ایجاد اشتغال در کانون های مساجد شهر افوس

کانون های فرهنگی هنری مساجد شهر افوس با برگزاری کلاس های اشتغال آفرین در پشت جبهه اقتصاد مقاومتی برای دفاع از کشور، حضور یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بوئین میاندشت، کانون های مساجد با شروع تابستان، کلاس هایی را در سنین مختلف برگزار می کنند که شاید بیشتر جنبه سرگرمی برای مردم داشته باشد اما کانون های مساجد شهر افوس کلاس هایی برگزار می کند که جنبه اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال آن بیشتر به چشم می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 کانون های مساجد بشری، امیرالمومنین و امام سجاد به همراه شورای شهر افوس 7 دوره کلاس آموزشی با هزینه ناچیز و رایگان و با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای بوئین میاندشت برگزار می کند، این کلاس ها بر اساس تفاهم نامه یک ساله میان کانون های مساجد شهر افوس با مرکز آموزش فنی حرفه ای شهرستان شکل گرفته است و هنرجویان آن در صورت قبولی در آزمون مدرک معتبر فنی حرفه ای دریافت  خواهند کرد و با همت خود، قدمی برای اشتغال بردارند.

رشته ها و ساعات آموزش این دوره کلاس ها نشان از هدف گذاری برای ایجاد اشتغال با سرمایه آموزشی صفر و همت هنرجویان است که کاری تحسین برانگیز از کانون های مساجد شهر افوس است.

 

حجت الاسلام «حسن اسکندری» در خطبه های 31 خرداد ماه نماز جمعه بوئین میاندشت با تاکید بر اینکه افرادی که ادعای تدین و پشتیبانی از انقلاب را دارند برای رفع مشکلات اقتصادی سرمایه گذاری کنند تا جوانان بیکار نمانند، گفت: تعاونی های کوچک برای ایجاد اشتغال جوانان تشکیل شود و اگر می خواهیم جوان جذب مسجد شود، مومنان و اهالی مسجد زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنند./

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه شیراز روزنامه خراسان جنوبي بیرجند مقام معظم رهبری کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی اردبیل اوقات فراغت افوس بوئین میاندشت کانون های فرهنگی هنری مساجد ایجاد اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۰۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال 171 نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  معاون امور اجتماعی و توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان با بیان اینکه  توانمند سازی، راهکاری موثر برای برگشت ترک کنندگان اعتیاد به جامعه است، گفت: سال گذشته با اقدامات بهزیستی، برای 171 نفر از معتادان بهبودیافته شغل ایجاد شد.

رحیمی با بیان اینکه  برای اشتغال این افراد سال گذشته تسهیلاتی به مبلغ  2 میلیارد و 108 میلیون تومان پرداخت شده، افزود: این تسهیلات بسته به شغل آنها حدود 100 ، 150 و یا 200 میلیون تومان بوده که با سود 4 و 7 درصد و بازپرداخت 7 ساله اعطا شده است. 

وی با بیان اینکه از این تعداد دو نفر کارفرما و مابقی خود اشتغال شده اند، گفت: شغلهای ایجاد شده شامل تعویض روغن، آهنگری، گچکاری، زرشک پاک کنی، تراشکاری، فلزکاری، عطاری، کالای بهداشتی ساختمان ، میوه فروشی، خواربار فروشی ، کشاورزی و دامداری است. 

دیگر خبرها

  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • ۹۶ درصد اشتغال تعهد شده در سال ۱۴۰۲ ایجاد شده است
  • اقدام زیبای بچه مسجدی‌های قم به مناسبت روز معلم
  • اشتغال ۱۷۱ نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • اشتغال 171 نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد