Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، علی محمد زورآوند معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه گفت: کرمانشاه در ۲ روز گذشته ۴۳ درجه روی صفر بود که گرم ترین روزهای سال جاری در شهر کرمانشاه به حساب می آید و با توجه به اینکه ماه مرداد در پیش است این ۲ روز پیک گرمای امسال بوده باشد و به احتمال زیاد دیگر هوا از این ۲ روز گرم تر نخواهد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: دمای هوای شب شهر کرمانشاه در روز گذشته ۲۵ درجه بالای صفر بود که این دما نسبت به روز قبل آن پنج درجه گرم تر شده و احتمالاً سه شب آینده همچنان دمای هوای بالا باشد.

او ادامه داد: رطوبت بالای هوا به همراه دمای ۴۳ درجه باعث شده که طی ۲ روز گذشته مردم احساس گرمای شدید کرده در حالی که اگر فقط دمای هوا بود این احساس به افراد دست نمی داد.

معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه گفت: گرم ترین شهرهای استان کرمانشاه سومار با ۷/‌۴۵‬ درجه، سرپل ذهاب با ۴۵ درجه و قصرشیرین ۴۵ درجه است و همچنین شهرهای سنقر با ۸/‌۳۸‬ درجه، گواور ۴/‌۳۹‬ درجه، هرسین ۹/‌۳۹‬ درجه و کنگاور با ۴۰ درجه نسبت به دیگر شهرها کمترین درجه هوای را داشته اند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرمانشاه دمای هوا گرما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۲۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای زراعی آذربایجان غربی نسبت به بلند مدت ۲.۶ درجه سانتی گراد افزایش دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،آزاد توحیدی  افزود: تا ششم اردیبهشت ماه امسال اختلاف دمای جاری با سال گذشته ۰.۶ درجه و متوسط دمای زراعی سال ۱۴۰۱-۱۴۰۲ حدود ۶.۵ درجه بوده است.

رییس گروه تحقیقات هواشناسی کاربردی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: متوسط دمای زراعی سال جاری استان ۷.۱ درجه بود که نسبت به میانگین سال گذشته افزایش یافته است.

وی افزود: بیشترین میانگین دمای ثبت شده سال زراعی جاری در شهرستان سردشت با ۱۰.۳ درجه ،پلدشت با ۹.۷، نقده و میاندوآب با ۹درجه سانتی گراد بود.

توحیدی ادامه داد: کمترین متوسط دما نیز در چالدران با سه درجه، تکاب با ۴.۳ و سلماس با پنج درجه سانتی گراد در سال زراعی جاری ثبت شده است و شهرستان چالدران و تکاب شاهد افزایش دما نسبت به سال گذشته هستند.

رییس گروه تحقیقات هواشناسی کاربردی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت:متوسط بارش استان طی سال زراعی جاری تا ۲۵ فروردین ماه حدود ۲۴۶ میلی‌متر بوده که نسبت به زمان مشابه سال زراعی گذشته ۳۳ میلی متر شامل ۱۴ درصد و نسبت به بلند مدت سه درصد افزایش دارد.

 

دیگر خبرها

  • دمای زراعی آذربایجان غربی نسبت به بلند مدت ۲.۶ درجه سانتی گراد افزایش دارد
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • پایداری هوای استان اردبیل
  • لاله زار دومین ایستگاه سرد کشور
  • پایداری هوای زنجان تا اواسط هفته جاری
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • پایداری گرمای هوا در گیلان
  • افزایش دمای هوای در زنجان
  • ادامه گرمای هوا اواسط هفته در گیلان