Web Analytics Made Easy - Statcounter

الهام غفوری اعلام کرد با همه بازیگران اصلی قرارداد بسته شده و آذرماه کار پایتخت۶ از مازندران شروع می‌شود. ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فصل ششم مجموعه تلویزیونی «پایتخت» قرار است عید نوروز دوباره آنتن شبکه یک را قُرُق کند. این بار محسن تنابنده علاوه بر سرپرست نویسندگی و طراحی، کار نگارش را هم در غیاب مرحوم خشایار الوند انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی در همین راستا برخی هر روز خبرهای ضد و نقیضی از «پایتخت» منتشر می‌کنند؛ یک روز خبر از عدم حضور ارسطو(احمد مهرانفر) می‌دهند اما تهیه‌کننده سریال در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیماین خبر را تکذیب کرد.

الهام غفوری تهیه کننده گفت: "خوشبختانه همه بازیگران در کنار ما هستند و برای همه‌شان قصه طراحی می‌شود. احمد مهرانفر هم یکی از نقش‌های اصلی پایتخت است و «ارسطو» می‌ماند چون هم ما به هنرنمایی‌اش علاقه‌مندیم و هم مردم او را دوست دارند. البته نمی‌دانم این شایعات از کجا آمده است."

الهام غفوری حتی در سوالی درباره حضور دوباره مهران احمدی هم اشاره کرد: بستگی دارد محسن تنابنده به چه طرحی نهایتاً برای ساخت «پایتخت6» برسد. هر اتفاقی امکان دارد!

حالا موضوع علیرضا خمسه و کاراکتر بابا پنجعلی مطرح می‌شود که قرار است اتفاق خاصی برای او بیفتد و نباشد؛ این خبر را هم الهام غفوری تکذیب کرد و گفت: حاشیه‌ها را درنظر نگیرید و همه اخبار را از رسانه‌های رسمی پیگیری کنید. او تأکید کرد: قرارداد بازیگران اصلی سریال بسته شده و با آماده شدن فیلمنامه، پیش تولید در  پاییز و آذرماه هم تست گریم و لباس آغاز می‌شود.

تهیه‌کننده سریال «پایتخت» در خصوص شروع تولید و لوکیشن‌های اصلی گفت: همه‌چیز بستگی به پایان نگارش و موقعیت‌های داستانی دارد ولی آغاز فصل پاییز، شروع رسمی فصل ششم سریال «پایتخت» است. آذرماه تست گریم و لباس و نهایتاً در اواسط و اواخر این ماه هم کار تصویربرداری و تولید را آغاز خواهیم کرد. همیشه نقطه اصلی و آغازین «پایتخت» مازندران بوده و این بار هم از شیرگاه کار را کلید خواهیم زد.

الهام غفوری: پایتخت6 از "شیرگاه " کلید می‌خورد/ احمد مهرانفر "ارسطو" می‌ماند

او درباره اضافه شدن بازیگران جدید به سریال «پایتخت»،‌گفت: ما همه منتظر نگارش نهایی سریال «پایتخت» هستیم که محسن تنابنده مشغول نگارش است. باید ببینیم داستان چه سمت و سو و موقعیت‌هایی خواهد داشت و به تناسب آن از بازیگران استفاده می‌کنیم. ما فعلاً برای اینکه همه بازیگران اصلی را داشته باشیم قرارداد بسته‌ایم تا ببینیم سمت سوی قصه و داستان فصل ششم «پایتخت» به کجا می‌رسد و آنوقت درباره جزئیات دیگر حتماً اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

با این تفاسیر باید ببینیم و منتظر باشیم خانواده نقی‌معمولی بعد از اتفاقات سوریه و مبارزه با داعش، چه اتفاقاتی برایش خواهد افتاد. گروهی که چند سالی است با بازیگرانی چون ریما رامین‌فر، محسن تنابنده، علیرضا خمسه، مهران احمدی، نسرین نصرتی، هومن حاجی‌عبداللهی سارا و نیکا فرقانی اصل مهمان خانواده‌های مردم می‌شوند. البته در فصل پنجم بهرام افشاری هم به این پروژه اضافه شد.

مجموعه تلویزیونی «پایتخت» تا به امروز در 5 فصل، قصه خانواده‌ای را تعریف می‌کند که علیرغم تمام مشغله‌های معیشتی و اجتماعی در کنار یکدیگر ایستاده‌اند و توانسته رتبه اول بیشترین رضایت مردم را برای خودش کسب کند.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT7 واژه های کاربردی مرتبط شبکه یک رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه یک رسانه ملی تلویزیون شبکه یک رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۲۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد؛ تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد

به گزارش همشهری آنلاین، ساخت سری جدید «پایتخت» همیشه مورد بحث بوده است، یک روز خبر از ساخت نسخه سینمایی این سریال در رسانه‌ها و کانال‌های خبری پخش می‌شود و روز دیگر تکذیب این موضوع؛ یک روز نیز خبر از تولید «پایتخت» در قالب همیشگی خود یعنی سریال در رسانه‌ها انتشار پیدا می‌کند.

اخیرا هم خبری در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه فصل «هفتم» پایتخت در مرداد ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.

پیگری‌های خبرنگار فارس از یک منبع آگاه درباره این موضوع حاکی از آن است فصل هفتم سریال «پایتخت» وارد مرحله پیش تولید شده و به گفته این منبع امید از سوی عوامل پایتخت وجود دارد که فصل هفتم به پخش در نوروز ۱۴۰۴ برسد.

وی درباره بازیگرانی که در این فصل حضور ندارند گفت: در این فصل سارا و نیکا فرقانی اصل و مهران احمدی حضور نخواهند داشت.

لازم به ذکر است مدتی قبل یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفته بود: سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت از لوکیشینی برای ساخت فصل جدید این سریال بازدید کرده است.

بعد از انتشار این خبر هومن حاجی عبداللهی بازیگر نقش رحمت در این سریال در نیمه اسفند ۱۴۰۲ با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشته بود: باز داریم می‌آییم، ولی نه برای عید ۱۴۰۳
اخیرا نیز مهدی نقویان رئیس سیمافیلم درباره تولید و پخش فصل جدید این سریال بیان کرده بود اگر مشکلی پیش نیاید حتماً سریال «پایتخت» جدید را در ۱۴۰۳ خواهیم دید.

گفتنی است الهام غفوری تهیه‌کننده این سریال درباره ساخت نسخه سینمایی «پایتخت» به خبرنگار فارس گفته بود: مگر قرار بوده نسخه سینمایی «پایتخت» ساخته شود؟

وی افزود: آیا از طرف جایی اعلامی شده است که من بخواهم این را تکذیب کنم؟

۶ فصل پایتخت ساخته شده که آخرین فصل آن مربوط به سال ۹۹ بوده است از ساخت آخرین فصل این سریال حواشی زیادی نسبت به ساخت فصل بعدی به وجود آمده که هنوز سرانجام ساخت این سریال مشخص نیست.

در آخرین فصل از این سریال محسن تنابنده، ریما رامین فر، احمد مهرانفر، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی و ... به ایفای نقش پرداخته بودند.

کد خبر 847307 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم سریال پایتخت فیلم و سریال ایرانی تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد
  • پیش‌تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • آغاز پیش تولید «پایتخت ۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • پیش تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد؛ تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • (ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون
  • تغییر صدا و چهره رحمان و رحیم سریال پایتخت بعد ۹ سال (فیلم)
  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • بازیگران سریال «هشت پا» مشخص شدند