Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

 دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در توئیتی با اشاره به تجمع کارولینای شمالی که اخیرا برگزار شد، نوشت: داستان واشنگتن پست درباره سخنرانی من در این تجمع و توئیت‌هایم با ذکر از منابعی ساختگی منتشر شده که اصلا وجود خارجی ندارند. تنها چیزی که مردم درباره آن صحبت می‌کنند، رکورد تعداد جمعیت و تشویق‌های زیاد نسبت به دموکرات‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2020 خواهید دید.

به گزارش پایگاه خبری هیل، ترامپ در یک توئیتر دیگر نوشت: نوشته‌های واشنگتن پست، آزار و اذیت رئیس جمهوری است. آمریکا را بار دیگر بزرگ کنیم.

ترامپ در این توئیت مشخصا ننوشت که اشاره‌اش به کدام داستان در واشنگتن پست است اما کاربران توئیتر به آن مطلبی اشاره کردند که باعث ناآرامی در داخل کاخ سفید شد، پس از آنکه ترامپ به گروهی از زنان رنگین‌پوست کنگره گفت "به همان کشورهای جرم‌خیز خود برگردید که از آن آمده‌اید."

روزنامه واشنگتن پست در مطلب روز شنبه خود، به تلاش‌های دوستان، مشاوران و متحدان سیاسی ترامپ برای حل مشکلاتی اشاره کرد که صحبت‌های او به وجود آورده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ترامپ واشنگتن پست آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۲۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که در انتخابات ریاست جمهوری اخیر این کشور با اخذ ۸۷.۲۸ درصد از کل آرا برای ۶ سال دیگر در این سمت باقی ماند، فردا هفتم می با حضور در مراسم تحلیف در کاخ کرملین دوره جدید ریاست جمهوری اش را آغاز خواهد کرد.

هم‌ زمان با برگزاری این مراسم دولت جدید روسیه با تصویب پارلمان کار خود را آغاز خواهد کرد.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه همچنین نامزد خود برای تصدی نخست وزیری این کشور را نیز به مجلس معرفی خواهد کرد.

بر اساس گزارش‌ رسانه‌ های روسیه، احتمالا میخائیل میشوستین، نخست وزیر فعلی روسیه در سمت خود باقی خواهد ماند.

کد خبر 6098765

دیگر خبرها

  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • درخواست اتحادیه اروپا از چین درباره ایران
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • بلینکن خطاب به نتانیاهو: عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • ترامپ سر به سر ایران خواهد گذاشت؟ /هشدار رسانه اصلاح طلب به دولت رئیسی درباره ۲ خطر در کمین ایران
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد