Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:11:55 GMT

گام دوم انقلاب بهتر از گام اول طی شود

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۵۳۲۹

گام دوم انقلاب بهتر از گام اول طی شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد قمی ظهر دوشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در محل تبلیغات اسلامی زنجان، افزود: جوان‌گرایی حرف جدیدی نیست و مقام معظم رهبری بارها به این امر مهم تأکید داشتند.

وی به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: گام اول انقلاب طی شده و باید گام بعدی انقلاب هم بهتر از گام اول انقلاب طی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید در گام دوم انقلاب گام‌های بهتری با تلاش و جهاد شبانه‌روزی برداشته شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه به شهیدان و خانواده شهیدان مدیون هستیم، گفت: باید قدردان خانواده شهیدان باشیم و در شرایط کنونی جامعه باید به گونه‌ای اقدام کرد که شرمنده خانواده شهدا نباشیم، چرا که ما بدهکار امام و شهدا هستیم و باید برای مجد و عظمت اسلام ناب محمدی تلاش بیشتری داشته باشیم.

قمی ادامه داد: رضایت مردم و مقام معظم رهبری باید سرلوحه امور و فعالیت‌هایمان باشد و امروز در شرایط جامعه باید بیشتر به مردم خدمت کنیم.

وی با بیان اینکه روزگاری شخص اول مملکت برای شاه شدن باید واسطه به سفیر بریتانیا می‌فرستاد و او هم برای شاه شدن، شرط می‌گذاشت، ادامه داد: امروز به جایی رسیده‌ایم که با اقتدار پهپاد متجاوز به حریم هوایی کشور را سرنگون و نفتکش انگلستان هم توقیف می‌شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر لزوم حراست از پاسداری از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: ما از روز پیروزی انقلاب اسلامی به این عزت و افتخار رسیده‌ایم پس باید قدردان این موقعیتی که داریم باشیم و از آن حراست و حفاظت کنیم.

قمی از فعالیت‌های حجت‌الاسلام صفی یاری مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی زنجان تقدیر کرد و گفت: از انتخاب حجت‌الاسلام احمدی آرامش دارم.

باحضور حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از زحمات ۴ ساله حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری تقدیر و حجت الاسلام سعید احمدی به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان منصوب شد.

تحصیل در مقطع خارج فقه و اصول نزد حضرات آیات شبیری‌زنجانی، جوادی‌آملی، مکارم‌شیرازی، سبحانی‌تبریزی، وحیدخراسانی و شاهرودی، تحصیل در مقطع دکترای فلسفه اسلامی در دانشگاه باقرالعلوم (ع) ،۴ سال تدریس در سطوح عالی حوزه و ۶سال تدریس در دانشگاه، تالیف شش کتاب و مقاله علمی، ۱۵ سال تبلیغ موثر در مدارس، مساجد و هیأت های استان زنجان، مدیریت حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان زنجان، مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های آزاد استان زنجان و دبیر اجرایی ستاد مردمی اعتکاف و فعالیت در فرهنگسرای قرآن و عترت استان زنجان از سوابق حجت الاسلام دکتر سعید احمدی است.

کد خبر 4673183

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب حجت الاسلام محمد قمی سازمان تبلیغات اسلامی مراسم تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۵۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در حرم بانوی کرامت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بزرگداشت سالگرد شهادت شهید مرتضی مطهری ابراز داشت: شهید مطهری در بین شهدای روحانی و بسیاری از شهداء، برجسته و خورشید درخشان است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام حاجی صادقی در این مراسم، بیان کرد: شهید مطهری در بین شهدای روحانی و در بین بسیاری از شهداء، برجسته و خورشید درخشان است.

وی با اشاره به تعابیر امام (ره) درباره شهید مطهری، گفت: بیانیه‌های امام همیشه مختصر بود، اما درباره شهید مطهری ۳۲ ویژگی بیان کردند که راجع به دیگران بیان نشده است.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی در ادامه اذعان کرد: شهید مطهری به ما آموخت در بطن سیاست، اخلاق داشته باشیم، در بطن عرفان، انقلابی باشیم، (عرفان)، مطهری را از انقلابی‌گری باز نداشت، سیاست مداری، او را از مرز تقوا خارج نکرد، هر چیزی را به زمان و موقع خودش انجام میداد.

وی افزود: الگو بودن و پیام شهید مطهری برای سپاه این است که در همه ابعاد رشد کنید و لذا سپاه یک تفاوتی که با همه نهاد‌ها دارد، پاسداریش از انقلاب در یک عرصه نیست بلکه در همه عرصه هاست.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برخی‌ها دفاع‌های متفاوتی از انقلاب می‌کنند، تصریح کرد: برخی‌ها در قالب‌های مختلف از انقلاب دفاع فرهنگی، دفاع سیاسی، دفاع نظامی، دفاع اقتصادی می‌کنند، اما دفاع سپاه از انقلاب اینگونه است، می‌گوید هرجا خطر است من هم آنجا هستم.

وی با اشاره به فلسفه همزمان بودن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و سالروز شهادت شهید مطهری خاطر نشان کرد: این دو مناسبت را باهم قرار دادیم که بگوییم سپاه با دو بال علم و ایمان استوار است و با وجود این دو مورد و مدیریت آنها زندگی را نمی‌بازیم.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی با تأکید بر اینکه باید دنبال معرفتی بود که شایسته انسان باشد، عنوان کرد: نگذارید هر روزتان با هم مساوی و یکی باشند، نگذارید بصیرت و درک شما از حقایق محدود شود بلکه همواره نسبت به رشد علمی‌خود روز به روز تلاش کنید.

وی با اشاره به عملیات غرور آفرین وعده صادق اظهار کرد: این پیروزی عظیمی که هنوز زوایای بزرگ آن خیلی مطرح نشده، مانند مقاطع بزرگی که در انقلاب اسلامی داشتیم است، مثل تسخیر لانه جاسوسی که انقلاب دوم بود، این را باید گفت که گام سوم و انقلاب سوم بود که انجام گرفت و یک سدی شکسته شد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم، کارکنان سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) با حضور بر مزار استاد مطهری، به این شهید عزیز ادای احترام کردند.

دیگر خبرها

  • بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در حرم بانوی کرامت
  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان 
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان
  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • شهید مطهری الگویی ارزشمندی برای دانشجویان است