Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛ سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامیدر جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که با حضور استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در استانداری برگزار شد اظهارداشت: صدور مجوز در ۲۲۶ روز در استان قزوین جایگاه ما را در میان استان های کشور در رده ۲۹ قرار داده که وضعیت خوبی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زرآبادی بیان کرد: طولانی شدن روند صدور مجوزها بیانگر آن است که یک جای کار اشکال دارد و هر کس به صورت جزیره ای کار می کند و متاسفانه همه مدیران مرتبط دوست دارند سرمایه گذار را ببینند در حالی که مهمترین وظیفه مسئولان این است که فرآیندها را مهیا و تسهیل کنند تا کارها شتاب گیرد و طولانی نشود.

وی بیان کرد: حتماً مذاکرات رو در روی سرمایه گذار با مدیران متعدد می تواند مشکلاتی ایجاد کند و اگر ما به سمت توسعه دولت الکترونیک برویم تا مراجعه افراد به سیستم باشد به سالم سازی امور هم کمک کرده ایم.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: راه اندازی سامانه الکترونیک سرمایه گذاری کار خوبی است که باید بسرعت اجرا شود تا شامل مرور زمان نشود چون معمولاً مصوبات دیر اجرایی می شود.

وی افزود: سامانه پنجره واحد از سال ها قبل عملیاتی شده و از آنجا که یکپارچگی و کوتاه کردن زمان سرمایه گذاری مهم است لذا باید فاز بندی و سامانه را تقویت کنیم و آن را جامع تر ببینیم.

زرآبادی اظهار داشت: پیشنهاد می شود چند دستگاه مانند اتاق بازرگانی و سازمان همیاری ها با توجه به طرح آمایش سرزمین این کار را انجام دهند و گرفتن استعلام، اثبات اهلیت سرمایه گذار و پیگیری ها را صورت دهند تا کارها تسریع شود.

نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بعد از ابن که مجوزها داده شد گاهی متقاضی در یک بازه زمانی نمی تواند به تعهداتش عمل کند که لازم است دستگاه های نظارتی ورود کنند تا فرآیندها تسریع شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قزوین الکترونیک سرمایه مجلس شورای اسلامی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۶۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صباغ پیش از ظهر یکشنبه در آئین افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین اظهار کرد: امروز از منتهاالیه شهر قزوین تا جنوبی ترین بخش شهر از طریق کمربندی در دسترس است.

وی افزود: در امتداد همین کمربندی به زودی کار ساخت دو تقاطع غیرهمسطح و کم نظیر در میدان دفاع مقدس و تقاطع اقبالیه کمربندی نسیم شمال آغاز می‌شود، اضافه کرد: این دو پروژه نیز باید ظرف مدت دو سال به بهره برداری برسد.

شهردار قزوین با بیان اینکه باید قدر داشته‌های خود را دانسته و از آن به عنوان سرمایه استفاده کنیم، گفت: همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است.

وی تاکید کرد: این پروژه مرمت نسیم شمال با همراهی مدیران و همدلی آنها به خوبی اجرا شد، تاکید کرد: عرض این کمربندی بدون حتی قطع یک درخت به ۱۴ متر افزایش پیدا کرد که در نوع خود و بنا به محدودیت‌های باغستان بی نظیر است.

شهردار قزوین بیان کرد: باید قدر این همدلی و همراهی مسؤولین را بدانیم و بدون توقف با دغدغه‌ای که وجود دارد به سمت توسعه شهر قزوین حرکت کنیم.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم کلنگ ساخت میدان میوه و تره بار و همچنین ایستگاه آتش نشانی بازار قزوین به زودی به زمین بخورد تا گام بزرگی برای حل مشکل بخش عمده‌ای شهروندان و کسبه شهر برداشته شود.

کد خبر 6097146

دیگر خبرها

  • تشکیل شرکتهای واسطه برای جذب سرمایه خارجی قانونی شد
  • سرمایه‌گذار معروف: هوش مصنوعی راهی برای کلاهبرداری است
  • تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی
  • بارش باران در خوزستان
  • بارش باران در اهواز
  • کدام ‌حوزه‌های فناورانه در کیش به توسعه می‌رسند
  • تأخیر در صدور پروانه ساختمانی موجب مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود
  • همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است
  • یکپارچه‌سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی به سرمایه‌گذار چینی واگذار شد
  • طرح توسعه راه زمینی به جزیره کیش