Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@12:28:41 GMT

۱۵ مورد احیای قلب در اورژانس لرستان انجام شد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۶۰۷۲

۱۵ مورد احیای قلب در اورژانس لرستان انجام شد

به گزارش ایرنا، رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: از مجموع مأموریت‌های اورژانس استان ۳ هزار و ۵۲۲ مأموریت مربوط به حوادث ترافیکی و حمل‌ونقل بوده است.

حسینعلی رفایی با اشاره به عملکرد مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان در سه ماه نخست سال ۱۳۹۸ اظهار داشت: در این مدت تعداد ۷۶ هزار و ۶۰۰ تماس با مرکز اپراتوری اورژانس لرستان گرفته شده که از این تعداد ۱۴ هزار و ۹۰۰ مورد منجر به انجام مأموریت و اعزام آمبولانس به محل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تعداد سه هزار و ۵۲۲ مورد مأموریت مربوط به حوادث ترافیکی و مرتبط با حمل و نقل بوده است، تصریح کرد: از این تعداد یک هزار و ۷۸۳ مأموریت شهری و یک هزار و ۷۳۹ مأموریت جاده‌ای بوده است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان با تاکید بر اینکه همچنین ۲۹۹۳ مأموریت مربوط به حوادث غیر مرتبط با حمل و نقل مانند سقوط، خشونت، حوادث ورزشی، برق گرفتگی، غرق شدگی و… بوده است، افزود: از این تعداد یک هزار و ۹۳۸ مورد مأموریت شهری و یک هزار و ۵۵ مورد جاده‌ای بوده است.

رفایی با اشاره به اینکه تعداد هشت هزار و ۳۹۵ مأموریت مربوط به سایر بیماری‌ها مانند افزایش و کاهش فشار خون، تشنج، قلبی، تنفسی و… بوده است، گفت: دو هزار و ۳ مورد از مأموریت‌ها برای بیماران درمان در محل انجام شده است.

وی با بیان اینکه تعداد ۱۶ هزار و ۲۱۴ بیمار و مصدوم در حوادث به بیمارستان منتقل شده اند، تصریح کرد: ۲ هزار و ۷۹۵ مورد از بیماران حاضر به بیمارستان منتقل نشده اند که به علت عدم همکاری بیمار بوده و به دنبال آن همراهان جهت انتقال و دریافت اخذ امضا و اثر انگشت از آنان توسط کارشناسان اورژانس را داشته‌ایم.

۷۲۷۴/۶۰۶۰

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۶۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جمعی از پرسنل راهنمایی و رانندگی، اورژانس، هلال احمر و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تکاب در مانوری بمناسبت دهم اردیبهشت روز بدون حادثه، آمادگی خود را برای امداد رسانی در حوادث غیر مترقبه و خدمت به شهروندان اعلام نمودند.   در این مانور نیرو‌های پلیس راه و یگان‌های امدادی هلال احمر، اورژانس و اداره راهداری تکاب با تجهیزات امدادی و خودرو‌های اداری در محل مانور حضور یافته و آمادگی خود را برای مقابله با حوادث احتمالی اعلام نمودند.

دیگر خبرها

  • حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • ۱۰نظرسنجی مربوط به پیمایش حجاب انجام شده/احیای مرکز طرح‌های ملی
  • مقدمات برگزاری دادگاه‌های صلح در لرستان فراهم شود
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است