Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛در آخرین روز از رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ در تاشکند ازبکستان تیم‌ کومیته مردان ایران با درخشش علی اصغر آسیابری ملی پوش ارزنده و شایسته استان موفق به کسب عنوان قهرمانی آسیا شدند.تیم کومیته مردان ایران در نخستین دیدار ۳ بر صفر برابر ترکمنستان به پیروزی رسید و در دومین دیدار نیز برابر قزاقستان ۳ بر یک پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران در دور سوم ۳ بر صفر از سد هند گذشت و در نیمه نهایی نیز پس از کسب نتیجه ۲ بر ۲ در امتیاز شماری با نتیجه ۲۴ بر ۱۴ به برتری رسید و راهی فینال شد.تیم کومیته مردان ایران در دیدار نهایی با ترکیب علی‌اصغر آسیابری، سجاد گنج زاده و صالح اباذری برابر عربستان به میدان رفت که در پایان با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شد و مدال طلای آسیا را از آن خود کرد.تیم کومیته مردان ایران با هدایت شهرام هروی برای سومین مرتبه عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.بهمن عسگری در وزن ۷۵-،سجاد گنج زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم، فاطمه صادقی در کاتای انفرادی و تیم کاتای مردان ایران نیز به مدال برنز رسیدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی کسب عنوان قهرمانی مردان ملی پوش آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۶۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، جوانان زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران پنج شنبه ۶ اردیبهشت در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در ازبکستان به مصاف تیم تایلند رفتند و ۲۳ به صفر نتیجه را به حریف واگذار کردند.    نمایندگان کشورمان در سومین دیدار خود از ساعت ۱۸ امروز جمعه ۷ اردیبهشت به مصاف تیم کویت می‌روند.   تیم هاکی روی یخ جوانان کشورمان در این دوره از مسابقات در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت به رقابت می‌پردازد.   در گروه B این مسابقات نیز امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو حضور دارند.

دیگر خبرها

  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران
  • باقر محمدی بلیت فینال آسیا را مهر کرد
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد