Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تکریم و معارفه فرماندهان ارتش در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد با حضور جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در شیراز برگزار شد. ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، پیش از ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه فرماندهان ارتش در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد با حضور جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، فرماندهان نیروهای ارتش در استان فارس، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده سپاه فجر و دیگر مسئولان استان فارس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این آئین امیر سرتیپ دوم ستاد ابوالقاسم رضایی به عنوان فرمانده ارشد آجا در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات امیر سرتیپ دوم وجیه‌الله جمشیدی تقدیر شد. 

امیر رضایی متولد شهرستان جهرم استان فارس است و پیش از این فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 77 ثامن‌الائمه(ع) در خراسان جنوبی بوده است.

امیر جمشیدی در ابتدای این مراسم با بیان اینکه با آرامش و اطمینان از این سمت کناره‌گیری می‌کنم، اظهار داشت: آنچه رسالت من بود به عنوان فرمانده با همه توانمندی انجام دادم و امروز قطار خدمت در اقلیم فارس برای من به پایان رسید. 

جانشین نیروی زمینی ارتش: تهدیدات لحظه‌ای رصد می‌شود/ هیچ تعرضی را بدون جواب نمی‌گذاریمفرمانده جدید ارشد نظامی آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

وی با اشاره به اینکه انسان در سیر رشد خود مبدا، مسیر و مقصدی دارد، گفت: مبدا و مقصد که همان تولد و مرگ است از اختیار آدمی خارج است اما مسیر به دست خود فرد است که چگونه طی کند؛ تودیع و معارفه نیز به همین شکل است. 

امیر سرتیپ دوم ستاد جمشیدی با اشاره به عملکرد 3 ساله خود در سمت فرماندهی ارشد آجا افزود: توجه به کارهای بنیادی، ایجاد نظم و انضباط در همه حوزه‌ها به ویژه نیروی انسانی، تقویت حفاظت فیزیکی و مانیتورینگ بخشی از اقدامات انجام شده است. 

فرمانده سابق ارتش در استان فارس بیان کرد: توجه به بعد آموزش، مهارت افزایی و تخصص برای دانشجویان دوره عالی و گردان‌ها از دیگر مواردی است که در این 3 سال به آن پیوسته توجه شده است. 

وی با بیان اینکه تلاش شد که در این مدت مسئولانه عمل شود و این مسئولیت‌پذیری فرهنگ شود، گفت: در مدیریت و در آموزش تلاش شد که از پیشکسوتان و تجربیات آنان استفاده شود. 

انتهای پیام/  ز

R41382/P/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۷۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند فرمانده ارشد ارتش اسراییل طی روزهای آتی استعفا می‌دهند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سایت صهیونیستی آی ۲۴ گزارش داد: بعد از استعفای «آهارون هالیوا» رئیس سرویس اطلاعات نظامی اسراییل به دلیل شکست در مقابله با عملیات طوفان الاقصی به نظر می رسد افسران ارشد دیگری نیز قصد دارند استعفای خود را ارائه دهند.

در ادامه این گزارش آمده است: «آوی روزنفیلد» یکی دیگر از فرماندهان ارتش اسراییل ممکن است طی روزهای آتی استعفای خود را تحویل دهد. وی منتظر پایان یافتن ماموریت خود بعد از جنگ یعنی ایجاد منطقه حائل میان منطقه های اطراف نوار غزه و عمق این باریکه است. همچنین چند تن از فرماندهان میدانی ارتش به نزدیکان خود گفته اند که قصد دارند استعفا دهند.

در این گزارش تاکید شده است: ژنرال «یارون فینکلمن» فرمانده منطقه جنوبی ارتش اسراییل نیز ممکن است بعد از پایان یافتن ماموریت نیروهایش در نوار غزه استعفا دهد.

لازم به ذکر است که محافل رسانه ای رژیم صهیونیستی طی روزهای گذشته شاهد تشدید بحث و جدل ها در خصوص لزوم کناره گیری مقامات سیاسی و نظامی این رژیم به دلیل شکست در مقابله با طوفان الاقصی و عدم تحقق اهداف از پیش اعلام شده در جنگ غزه بوده است.

رسانه های صهیونیستی گزارش دادند: بعد از استعفای آهارون هالیوا زمان استعفای رئیس ستاد مشترک ارتش و رئیس شاباک نزدیک شده است.

این رسانه ها تاکید کردند: افسران و مقامات نظامی دیگر که در این شکست دست دارند باید از سمت خود کناره گیری کنند.

روز گذشته نیز رسانه های صهیونیستی اذعان کردند: شکاف داخلی در اسراییل با آغاز جنگ در نوار غزه تشدید شده به طوری که تمام تحلیلگران ارشد و فرماندهان نظامی و سیاسی در اسراییل معتقدند راهی که تل آویو برای تحقق پیروزی در پیش گرفته بن بست است.

عامول هرئیل تحلیلگر امور نظامی روزنامه صهیونیستی هاآرتص گزارش داد: پیش بینی ما این است که شاهد موج گسترده ای از استعفا در میان مقامات سیاسی و نظامی طی دوره آتی به دلیل شکست در مقابله با عملیات طوفان الاقصی باشیم.

«آهارون هالیوا» رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به تازگی به دلیل ناکامی در برابر عملیات هفتم اکتبر مقاومت فلسطین و همچنین پیامدهای حمله به کنسولگری ایران در دمشق استعفا کرده است.

کد خبر 6087480

دیگر خبرها

  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش ایران به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • چند فرمانده ارشد ارتش اسراییل طی روزهای آتی استعفا می‌دهند