Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@22:00:07 GMT

نیکزادی از پاسخ های وزیر نیرو قانع شد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۸۳۹۸

نیکزادی از پاسخ های وزیر نیرو قانع شد

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی از پاسخ های وزیر نیرو در مورد اعمال مدیریت علمی و عملی در امور آب کشور قانع شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، در ادامه جلسه علنی امروز دوشنبه 31 تیر سوال نماینده مردم بم از وزیر نیرو در مورد علت عدم مدیریت علمی و عملی در امور آب کشور مطرح شد که پس از پاسخ های وزیر نیرو، نیکزادی اعلام کرد آقای اردکانیان جزو وزیرهای خوب دولت است و البته همه مشکلات حوزه انتخابیه بنده متوجه ایشان نیست، به همین دلیل سوال را به رای مجلس نمی گذارم ولی وزیر باید قول بدهند که تمام تلاش خود را برای حل مشکلات حوزه انتخابیه بنده در حوزه تامین آب و همچنین منابع آبی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند خراسان جنوبي روزنامه اردبیل شیراز آیت الله اعرافی مقام معظم رهبری کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی مسکن سوال از وزیر نیرو نمایندگان مجلس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۸۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تربیت نیرو‌های متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود

سردار محمدحسین حمیدی معاون تربیت و آموزش فراجا در آئین تجلیل از استادان، مدرسان و گروه‌های علمی برتر فرماندهی انتظامی جمهور اسلامی ایران، اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری معلمان معمار آینده کشور هستند و تربیت نیرو‌های متخصص بزرگترین خدمت به کشور است.

او افزود: در فراجا کلیه کارکنان در راستای ارتقاء سطح علمی و همچنین توانمندسازی آنها مورد آموزش قرار می گیرند.

معاون تربیت و آموزش فراجا بیان کرد: هدف اصلی مدرسین و گروه‌های علمی عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب است که عنوان کردند «پرورش پلیس‌های تخصصی در بخش‌های مختلف امنیت» باید انجام شود.

سردار حمیدی بیان کرد: اقدامات تحولی و بازنگری با رویکرد مهارت محوری و عملیاتی در دستور کار قرار گرفته است و اکنون در حوزه دانشگاه بازنگری‌ها آغاز شده است. امید است با اقدام تحولی بتوانیم به اهداف ترسیم شده برسیم.

او گفت: پرهیز از برگزاری دوره‌های عمومی و شغل محور کردن آموزش‌ها یکی دیگر از کار‌هایی بود که در این حوزه انجام شده است. با انجام فعالیت‌های صورت گرفته فضا‌های آموزشی ۴ برابر شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • تمام ظرفیت‌ها وتجارب مدیریتی برای حل مشکلات مردم بهره‌گیری می شود
  • مورایس از سوال درباره ستاره های سپاهان عصبانی شد و نشست را ترک کرد
  • دستگیری ۴۱ مظنون داعشی در ترکیه
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • تربیت نیرو‌های متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • تراکتور فردا سرمربی خود را معرفی می‌کند!
  • قانون اصلاحی بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی ابلاغ شد
  • بی عدالتی در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده است