Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سوال رحیمی و ۲۶ نفر از نمایندگان دیگر به شرح زیر است.

نحوه دسترسی به فیلم اعترافات و مستند مربوط به دوتابعیتی‌ها و پخش آن در جلسه علنی با توجه به اینکه این مستندات قبلا توسط سازمان اطلاعات سپاه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی پخش شده و اعلام شد که محرمانه بود؟

در طرح این سوال در صحن علنی مجلس ابتدا علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران سوال خود را تشریح کرد که پس از پایان صحبت‌های او در بخش اول و دوم  تعدادی از نمایندگان از جمله حاجی دلیگانی و قاضی‌پور و علیرضا سلیمی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. نسبت به صحبت‌های او اعتراض خود را نشان دادند و خواستار و درخواست تذکر و اخطار از رییس مجلس داشتند.

عبدالرضا مصری که ریاست جلسه را برعهده داشت به تعدادی از نمایندگان که معترض بودند گفت: بگذارید صحبت‌های نماینده تهران به پایان برسد و سپس تذکر و اخطار دهید اما حاجی دلیگانی با صدای بلند نسبت به صحبت‌های رحیمی اعتراض دارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: علیرضا رحیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۹۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحهٔ حجاب

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کشور: طرح نور با قوت به‌کار خود ادامه خواهد داد/ یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح اعتراضی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • حاجی‌دلیگانی: باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد
  • اظهارات وزیر کشور رئیسی درباره گشت ارشاد: وظیفه ذاتی پلیس است
  • (ویدیو) اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحهٔ حجاب
  • معاون وزیر کشور : طرح نور با قوت به‌کار خود ادامه خواهد داد / یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح مخالفتی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند
  • حاجی دلیگانی: جلسه فوق‌العاده ارزی باید در صحن برگزار شود نه جداگانه