Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@21:31:16 GMT

تکرار سرقت کابل های تلفن در آستارا

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۹۹۶۹

تکرار سرقت کابل های تلفن در آستارا

علی حیدر جوینده روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: کابل ها و تجهیزات مخابراتی روستای خلیله سرا امسال برای سومین بار سرقت و تلفن ها از اول خرداد ماه قطع بود و میزان خسارت وارده به تجهیزات مخابراتی حدود ۵۰ میلیون ریال برآورد شد.

وی ادامه داد: با همکاری اداره مخابرات و دهیاری ها، تجهیزات جدید خریداری و نصب شد و تجهیزات مخابراتی روستای خان حیاطی نیز به زودی جایگزین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از سوی دهیاری، علیه سارق یا سارقان احتمالی کابل ها و وسایل مخابراتی شکایت شده است و باید نگهداری و حفاظت تجهیزات در روستاها جدی گرفته شود.

طهماسب خدابخش رئیس مخابرات آستارا آمادگی این اداره را برای همکاری با شورای اسلامی و دهیاری روستاهای یاد شده، جهت راه اندازی تلفن بی سیم و رفع مشکل سرقت کابل‌ها اعلام کرد.

لوندویل آستارا با ۱۴۸ کیلومتر مربع مساحت و ۲۲ هزار نفر جمعیت در امتداد محور مواصلاتی آستارا به تالش واقع و از سال ۱۳۸۰ به عنوان بخش معرفی شده است.

بندر مرزی آستارا با ۳۸ هزار و ۶۰۰ مشترک تلفن ثابت و ۸۶ هزار و ۲۶۱ مشترک تلفن همراه از نظر دسترسی به تلفن ثابت، رتبه ششم و از نظر دسترسی به اپراتورهای تلفن همراه، رتبه پنجم استان گیلان را دارد و با ۹۱ هزار نفر جمعیت در دو بخش و ۶۲ روستا در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

۷۱۰۵ / ‏‬ ۷۱۲۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا سرقت شرکت مخابرات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۹۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری‌ها در انتظار سهم خود از مالیات

مشاور امورمجلس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: سهم سازمان سازمان شهرداری‌ها و دهیاری کشور از محل ارزش گمرکی کالا‌های وارداتی از نیمه دوم سال ۱۴۰۱ تاکنون پرداخت نشده و باتوجه به مشکلات و کاهش درآمد شهرداری‌ها نیازمند سریع پرداخت سهم سازمان هستیم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ‌امید کاظمی؛ مشاور امورمجلس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با اشاره به جلسه کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها گفت: در هفته جاری جلسه‌ای در کمیسیون امورداخلی کشور و شورا‌ها در خصوص بررسی نحوه اجرای مواد 38، 39 و 42 قانون مالیات بر ارزش افزوده با حضور دستگاه‌های زیربط برگزار شد.

مشاور امورمجلس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور افزود: با توجه به پیگیری‌های کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در خصوص عدم پرداخت سهم سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مقرر شد موضوع مجدداً از طریق همین کمیسیون جهت پیگیری در دستور کار قرار بگیرد.

شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند

وی خاطرنشان شد: سهم سازمان سازمان شهرداری‌ها و دهیاری کشور از محل ارزش گمرکی کالا‌های وارداتی از نیمه دوم سال 1401 تاکنون پرداخت نشده و باتوجه به مشکلات و کاهش درآمد شهرداری‌ها نیازمند سریع پرداخت سهم سازمان هستیم.

کاظمی اظهار کرد: برنامه دولت حمایت و توانمند‌سازی شهرداری‌ها از طریق کمک به اعتبارات شهرداری و تأمین مورد نیاز ماشین آلات است که با تدابیر صورت گرفته اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است.

مشاور سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در پایان گفت: باتوجه به جلسات کارشناسی و پیگیری‌های صورت گرفته در مجلس شورای اسلامی، ‌امیدواریم مشکلات منابع پایدار درآمدی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مرتفع شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • شهرداری‌ها در انتظار سهم خود از مالیات
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند ممکن شد
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند
  • سرقت بیش از ۸۰ کیلومتر کابل برق در سراوان