Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) گفت: سپاه قمربنی‌هاشم(ع) میزبان چهارمین دوره مسابقات شمیم خانواده ویژه همسران و دختران پاسداران سراسر کشور می‌شود.به گزارش بلاغ،چهارمین جشنواره فرهنگی، ورزشی شمیم خانواده سپاه، ویژه همسران و دختران کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در 6 رشته ورزشی والیبال، شنا، تیراندازی، دارت، تکواندو و آمادگی‌جسمانی در هشت مجموعه ورزشی از یکم لغایت چهارم مرداد ماه به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در دانشگاه دولتی شهرکرد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌محمداکبری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص جشنواره شمیم گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و زیرساخت موجود در چهارمحال و بختیاری و همچنین توانمندی سپاه قمربنی‌هاشم(ع) میزبانی چهارمین دوره مسابقات شمیم خانواده سپاه ویژه همسران و دختران کارکنان سپاه پاسداران سراسر کشور به این استان واگذار شد.

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) با بیان اینکه 2 هزار و 500 ورزشکار از همسران و دختران کارکنان سپاه از 57 رده از تمامی استان‌های کشور به رقابت می‌پردازند، اظهار کرد: تلاش شده با بیشترین کیفیت و کمترین عیب این دوره از مسابقات ملی در چهارمحال و بختیاری برگزار شود.

وی با اشاره به صحبت مقام معظم رهبری به لزوم توجه به خانواده‌های کارکنان سپاه پاسداران افزود: هدف از برگزاری این قبیل جشنواره‌ها حضور خانواده‌های کارکنان سپاه در عرصه قهرمانی و کسب مدال در میادین ورزشی و پهلوانی با الگوگیری از رشادت‌ و ایثارگری رزمندگان اسلام است.

اکبری با بیان اینکه در سال جاری تعداد افراد شرکت کننده به نسبت سال گذشته افزایش داشتند، خاطر نشان کرد: در سال گذشته تیم‌های منتخب چهارمحال و بختیاری رتبه‌های برتری در این مسابقات کسب کردند، امید است امسال همانند سال گذشته با استفاده از امتیاز بزرگ میزبانی برتری استان حفظ شود.

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) به اهمیت این جشنواره‌ برای معرفی ظرفیت‌های چهارمحال و بختیاری اشاره و بیان کرد: در حاشیه محل برگزاری مسابقات نمایشگاه صنایع دستی و محصولات اقتصاد مقاومتی برای معرفی استان خواهیم داشت.

لازم به ذکر است در حاشیه این جشنواره برای شرکت کنندگان برنامه‌ شبی با شهدا در جوار قبور مطهر شهدای گمنام برنامه‌ریزی شده و همچنین با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری چهارمحال و بختیاری هماهنگ شده است مهمانان از برخی اماکن تاریخی و گردشگری استان دیدن کنند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۰۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری

پروهش مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری از جمع آوری فرآورده روغن تفاله زیتون پالایش شده مخلوط با روغن زیتون بکر با نام تجارتی «سابرسو» از مراکز عرضه خبر داد.

وی افزود: طبق استاندارد ملی ایران به شماره ۱۴۴۶ با عنوان «انواع روغن زیتون خوراکی- ویژگی‌ها و روش‌های آزمون» مخلوط روغن تفاله زیتون پالایش شده با انواع روغن زیتون بکر، قابلیت مصرف خوراک انسان را ندارد.

بیشتر بخوانید

جمع آوری ۱۱ قلم کالای فاقد نشان استاندارد

پروهش اضافه کرد: مطابق قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد ایران هر گاه اجرای استاندارد در مورد کالا‌هایی اجباری اعلام شود، تولید، تمرکز، توزیع و فروش این کالا‌های مشمول اجرای اجباری استاندارد با کیفیت پایین‌تر از استاندارد یا بدون علامت استاندارد ایران ممنوع است.

وی از عموم هم استانی‌ها خواست: در صورت مشاهده کالا‌های فاقد علامت استاندارد در مراکز عرضه استان، مشخصات کالا را با شماره تلفن ۱۵۱۷ به سازمان ملی استاندارد ایران اطلاع دهند تا بازرسان و کارشناسان استاندارد ضمن بازرسی، نسبت به جمع آوری آن ها اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری
  • کاشان میزبان مسابقات بسکتبال کشوری شد
  • شهرستان بروجن میزبان نخستین جشنواره اقوام و سنن ایرانی
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • قضاوت داوران چهارمحالی در مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت
  • داور چهارمحالی مسابقات تیر و کمان کشور را سوت می‌زند
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری