Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جلسه قرارگاه جهاد فرهنگی ضمن حمایت از اقدامات ناجا در حوزه عفاف و حجاب در جامعه، گفت: نیروی انتظامی همواره پاسدار ارزش های انقلاب اسلامی است و در عین حال تامین امنیت در کشور یکی از وظایف ناجا محسوب می‌شود و با توجه به اینکه انقلاب اسلامی با خون شهدا آغشته شده است، رعایت اصول و مبانی حجاب در جامعه، ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه زنان در دوران دفاع مقدس نقش زیادی ایفا نمودند، اظهار داشت: بحمدالله زنان جامعه ما زنانی مومن و محجبه هستند و همانطور که در دوران دفاع مقدس شاهد نقش آفرینی آنان بودیم، اکنون در دورانی که دشمن به دنبال جنگ نرم و کم رنگ کردن ارزش های اسلامی و انقلاب اسلامی است، زنان با حجاب خود می توانند پاسخ محکمی به این اقدامات استکبار جهانی بدهند.

سردار سلیمانی تاکید کرد: امیدوارم شرایطی در جامعه مهیا شود که مسئولان فرهنگی دغدغه موضوع حجاب را داشته باشند و در این زمینه در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی روشنگری نمایند، چرا که دشمن از طریق همین فضاها در صدد زدودن غیرت دینی و اسلامی مردم ماست و باید با چنین تهاجم فرهنگی از سوی آنان مقابله کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: بحمدالله در طول هفته عفاف و حجاب، برنامه های مختلفی ازسوی سازمان بسیج زنان در سراسر کشور به اجرا در آمد که بازتاب خوبی در میان هنرمندان و اندیشمندان داشت و رسانه ها به خوبی این موضوع را تحت پوشش خود قرار دادند و در صدد هستیم که برنامه های مرتبط با موضوع فرهنگ سازی حجاب را در جامعه گسترش دهیم.

وی با اشاره به اهداف تجمع بزرگ عفاف و حجاب در سراسر کشور که ۲۱تیرماه برگزار شد، اذعان داشت: هدف از برگزاری این تجمعات، تعمیق گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و نمایش قدرت نرم انقلاب اسلامی است که نشان دهد پایه‌های دینی مردم بسیار قوی و حجاب و عفاف برای آن‌ها اهمیت دارد بنابراین مسئولان باید درباره تعمیق فرهنگ حجاب و عفاف به وظایف خود عمل کنند.

سردار سلیمانی خاطر نشان کرد: استکبار جهانی همواره در طول سالیان گذشته، حجاب و عفاف را همیشه یکی از مهم ترین موانع در راستای عملیاتی کردن برنامه های خود برای تضعیف دین اسلام دانسته است و از سال های بسیار دور تضعیف پایبندی به حجاب در دستور کار آنها قرار گرفته است و در این شرایط، وظیفه مسئولین فرهنگی کشورمان است که با اجرایی نمودن برنامه های مرتبط با موضوع عفاف و حجاب در جامعه، با این گونه اقدامات دشمن مقابله کند.

۲۷۲۱۵

کد خبر 1282417

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سپاه پاسداران بسیج حجاب نفتکش ایران و انگلیس باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس دادگاه ایران و آمریکا ایالات متحده آمریکا انگلیس محمدعلی نجفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۱۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله حسین نوری همدانی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در مورد حجاب اظهار کرد: آنچه مسلم است وجوب حجاب است و باید در جامعه اسلامی به آن عمل و از بی‌حجابی به عنوان یک منکر جلوگیری شود.

وی افزود: همانطور که از خطاب قرآن هم استفاده می‌شود از امر به پیامبر (ص) که به زنان خود ابلاغ کن؛ مسؤولان هم باید از خود کارگزاران و کارمندان خود شروع کنند، قبلاً هم گفتم آیا صداوسیما برای حجاب فرهنگ سازی کرده یا خلاف آن عمل نموده است؟ امروز وضعیت حجاب در ادارات دولتی چگونه است‌؟ آیا نهادهای فرهنگی به وظیفه خود عمل کرده و موضوع حجاب را فرهنگ سازی نموده و توانسته اند به این همه هجمه در فضای مجازی در این باره پاسخ دهند؟ باید این‌ها را درست کرد، مردم ببیند که ما از خودمان شروع کردیم بهتر می‌پذیرند.

مرجع تقلید شیعیان در پاسخ به سوالی، استمرار طرح نور را با در نظر گرفتن رعایت شرایط امر به معروف و نهی از منکر لازم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی برنامه‌ای را در این زمینه آغاز کرده بنام «طرح نور» که امری مبارک و مورد حمایت است.

وی گفت: اگر جایی هم یک مأمور ناخواسته اشتباه کرد نباید اصل این طرح زیر سوال برود و نیروی انتظامی که وقف ایجاد امنیت در کشور است و هنوز در حال شهید دادن است را تضعیف کنیم، و از جلوگیری منکر بزرگ بی‌حجابی دست برداشت.

آیت‌الله نوری همدانی تصریح کرد: عده‌ای از فضلای محترم در حرم تجمع داشتند و بعضی‌ها هم به دفتر ما مراجعه کردند و از باب وظیفه شرعی نامه‌ای دادند و نگران موضوع حجاب بودند، ولی بعضی‌ها زیر سوال می‌بردند که چرا درباره مسائل دیگر حوزه حساس نیست و گاهی هم می‌گویند تا وضعیت اقتصادی حل نشود، تا اختلاس حل نشود، تا فلان موضوع حل نشود به حجاب پرداخته نشود.

وی افزود: بله مکرر درباره اقتصاد و معیشت مردم داد زدیم و نگران زندگی مردم هستیم، برای برطرف شدن ربای خانمان سوز در بانک‌ها فریاد زدیم، درباره جلوگیری از فساد تذکر دادیم و ادامه می‌دهیم و به همان ترتیب درباره حجاب به شدت حساس هستیم.

آیت‌الله نوری همدانی اظهار کرد: تذکر درباره بی‌حجابی طبق قانون و شرع وظیفه است و از قرار اطلاع مجلس مشغول بررسی لایحه عفاف و حجاب است که باید با متخصصین امر و دلسوزان مشورت و مطابق با قانون و شرع مقدس اسلام باشد.

مرجع تقلید شیعیان ادامه داد: من به بعضی‌ها که درباره جلوگیری از این منکر بی‌حجابی حرف دارند، عرض می‌کنم وصیت نامه شهدا را بخوانید؛ چقدر این عزیزان درباره حجاب سفارش می‌کنند؟ اینان جان دادند، تا ارزش‌ها از بین نرود و بدانیم کوتاهی در این موضوع گناه است.

کد خبر 6091888

دیگر خبرها

  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • به اسم آزادی به کام برهنگی!
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • «نور» طرحی برای تکریم زنان جامعه است
  • حجاب مانعی برای پیشرفت نیست
  • فرمانده انتظامی سمنان: فراجا مرزبان حجاب است
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر