Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@11:07:08 GMT

مطالبه گری و انتقاد از جنس سازنده، حق احزاب است

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۱۲۳۰

مطالبه گری و انتقاد از جنس سازنده، حق احزاب است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین روز دوشنبه در دیدار با اعضای جبهه پیشرفت و عدالت استان، بیان داشت:برای ایجاد نشاط سیاسی باید احزاب فعال بوده و مشارکت حداکثری در تمام حوزه‌ها، بخش‌ها و مناسبت‌ها برای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشند.
منوچهر حبیبی افزود:امروزه جمهوری اسلامی با مشارکت حداکثری مردم در عرصه های مختلف سیاسی از قبیل انتخابات و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به یکی از کشورهای امن در جهان و منطقه تبدیل شده است و باید همه برای صیانت و پاسداشت آن تمام تلاش خود را به کار گیرند.
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری نیز در این دیدار گفت: نزدیک به ۶۰ حزب در استان دارای شناسنامه هستند که برخی از آنان فعالیت قابل توجهی نداشته اند و در برهه‌هایی بروز و ظهور می‌کنند.
ابوالفضل حمزه‌ای افزود: احزاب باید در حوزه‌های مختلف برنامه داشته باشند و با ارائه برنامه‌های خود بتوانند افکار عمومی را به‌طرف خود جلب کنند.
۶۱۰۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیاسی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۱۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد

سرهنگ جمشیدی معاون هماهنگ کننده سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: این برنامه با هدف تجدید عهد و پیمان با شهدا و حفظ، تقویت سلامت روح و جسم کارکنان سپاه استان و به مناسبت گرمیداشت هفته سلامت و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برگزار شده است.

وی افزود: برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، مسابقات کتابخوانی، برپایی ایستگاه‌های سلامت و کارگاه‌های آموزشی به مناسبت هفته سلامت و هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مختلف سپاه وبسیج چهارمحال و بختیاری در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید

همایش پیاده روی خانوادگی در شهرکرد برگزار می‌شود

سرهنگ جمشیدی اضافه کرد: کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) امروز مسیر جاده سلامت تا تپه نورالشهدای شهرکرد را پیموده و با قرائت زیارت عاشورا در جوار قبور مطهر شهدای گمنام، با آرمان‌های والای شهیدان تجدید عهد و پیمان کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • انتقاد محافل سیاسی رژیم صهیونیستی از طرح حمله به «رفح»
  • رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد
  • ابعاد مختلف عملیات «وعده صادق» برای نسل جوان تبیین شود
  • حمله افراد نقاب‌پوش به یک نشست سیاسی در سوئد
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • نشست کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آیا قامت این قوم افراخته می‌شود؟